Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

3 Wajuhat Kyun SEO Pakistan Mai Karobar K leye Qabile Qadar Hai

SEO کیا ہے؟

SEO (سرچ انجن آپٹیمائزیشن) بنیادی طور پر وہ تکنیک ہے جس کے ذریعے ہم انٹرنیٹ پر برانڈ کی نمائش کو بڑھا سکتے ہیں اور کاروباری آمدنی میں اضافہ کر سکتے ہیں۔

SEO انڈسٹری تیزی سے ترقی کر رہی ہے کیونکہ ٹیک دور میں اب تمام چیزیں ڈیجیٹل ہیں۔ لیکن جب ہم پاکستان کی بات کرتے ہیں تو کمپنیوں کو اس اصطلاح کے بارے میں مناسب علم اور آگاہی نہیں ہے۔ اس مضمون میں، آئیے SEO کے 3 اہم فوائد پر بات کرتے ہیں جو اسے سمجھنے میں آسانی پیدا کریں گے۔

متعلقہ مضمون: "نامیاتی SEO کیا ہے؟"

ذیل میں SEO کے قیمتی ہونے کی 3 وجوہات ہیں۔

1 - برانڈ بیداری:

SEO کے ذریعے، کمپنیاں اپنی شناخت آن لائن حاصل کر سکتی ہیں، ایک بار جب وہ اس پر کام کرنا شروع کر دیں تو لوگ اپنے برانڈ کے نام، رنگین تھیم، معیاری مصنوعات وغیرہ کو آسانی سے پہچان سکتے ہیں اور یہ انٹرنیٹ اور ذہن میں بھی ان کی برانڈ امیج بنائے گا۔ مثال #BeingGuru، ایک ویب سائٹ جس کے لیے میں ایک مضمون لکھ رہا ہوں، ایک برانڈ کا نام ہے جو اب انٹرنیٹ پر آسانی سے پہچانا جا سکتا ہے۔

برانڈ بیداری پیدا کرنے کے لیے یہاں 3 قاتل تکنیکیں ہیں۔

I. اپنے سامعین کی شناخت کریں۔

مارکیٹنگ مہم شروع کرنے سے پہلے، آپ کو پروڈکٹ اور ہدف کے سامعین کے بارے میں بھی تفصیل سے جاننا چاہیے، اپنے برانڈ کے بارے میں موثر آگاہی کے لیے آبادیاتی معلومات کا استعمال کریں اور اپنے کاروبار کو ان لوگوں تک پہنچائیں جو سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں۔

II. رجحانات کے لیے سرچ انجن استعمال کریں۔

تلاش کے انجن پر تازہ ترین رجحانات تلاش کریں، اور آپ کو اس کے بارے میں تازہ ترین رہنا چاہیے۔ تازہ ترین رجحانات دیکھنے کا ایک آسان طریقہ ہے https://www.google.com/trends

III.  سماجی مصروفیت

کسٹمر کی مصروفیت کے لیے اپنے سوشل پروفائلز بنائیں، جہاں وہ آپ کی پروڈکٹس/سروسز تلاش کر سکیں اور تجزیوں کا اشتراک کر سکیں، پوچھ گچھ کریں۔

2 – ROI (سرمایہ کاری پر واپسی):

ہر کوئی اپنی سرمایہ کاری پر واپسی دیکھنا چاہتا ہے، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کون سا کاروبار کر رہے ہیں یا تو پروڈکٹ پر مبنی ہے یا سروسز، آن لائن مارکیٹنگ میں دو طرح کی مارکیٹنگ ہوتی ہے،

1. SEM - سرچ انجن مارکیٹنگ:

SEM ادا شدہ مارکیٹنگ ہے، عام طور پر ہم کہتے ہیں کہ یہ PPC ہے، اس میں ROI کا حساب لگانے کا طریقہ کار بہت آسان ہے، اگر ریونیو سرمایہ کاری کی گئی رقم سے زیادہ ہے تو منافع کی صورتحال ہوگی۔

2. SEO – سرچ انجن آپٹیمائزیشن:

SEO میں معاملہ مختلف ہے، یہاں گیم پلان کلیدی الفاظ کی درجہ بندی کے لیے ہے، کلیدی الفاظ بالکل کمپنیوں کے لیے سیلز ایجنٹ کی طرح ہیں کیونکہ یہ ان کے لیے سیلز اور ریونیو پیدا کرتا ہے، کلیدی الفاظ کی دو قسمیں ہیں، شارٹ ٹیل اور لمبی ٹیل۔ گوگل ایڈورڈز سے مطلوبہ الفاظ تلاش کریں جن میں تلاش کا حجم اور مقابلہ زیادہ ہو۔

SEO اس میں مدد کرتا ہے:

• ھدف شدہ ٹریفک میں اضافہ

• فروخت میں اضافہ

• اعلیٰ درجہ بندی میں اضافہ

• سبسکرپشن میں اضافہ

3 - لاگت مؤثر:

یہ سرمایہ کاری مؤثر مارکیٹنگ تکنیکوں میں سے ایک ہے کیونکہ سیلز کولڈ کالنگ، اسکرپٹنگ، پبلک ایڈورٹائزنگ، اشتہارات وغیرہ کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔ یہ سب مواد کی مارکیٹنگ اور آن لائن برانڈ مینجمنٹ سے متعلق ہے۔ اس میں نقد سرمایہ کاری کے بجائے سرمایہ کاری کے لیے وقت درکار ہے۔

SEO کا بنیادی مقصد گوگل جیسے سرچ انجنوں میں اپنے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بڑھانا ہے۔

SEO کی 4 اہم اہمیت ہیں؛

• یہ طویل مدتی سرمایہ کاری مؤثر ہے۔

• مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی اور ہدفی ٹریفک کے ساتھ فروخت میں اضافہ کریں۔

• یہ صارفین اور برانڈز اور اعتماد کی سطح کے درمیان تعلقات استوار کرتا ہے۔

• مرئیت میں اضافہ اور اسے عالمی سطح پر پہچان دینا

SEO مہم شروع کرنے کے لیے تجاویز:

آپ کے برانڈ کے لیے آج ہی آپ کی SEO مہم شروع کرنے کے اقدامات یہ ہیں،

• اپنی شناخت کے لیے ایک ڈومین اور ہوسٹنگ خریدیں۔

• تازہ مواد کے ساتھ ایک متحرک اور ذمہ دار ویب سائٹ ڈیزائن کریں (گوگل موبائل دوستانہ ویب سائٹس کو ترجیح دیتا ہے)۔

• اعلی تلاش اور درمیانے درجے کے مقابلے کے ساتھ گوگل ایڈورڈز سے اپنے کاروباری کلیدی الفاظ تلاش کریں۔

ان مطلوبہ الفاظ کو اپنے ویب مواد اور بلاگز میں استعمال کریں۔

• اپنی ٹارگٹڈ مارکیٹ/علاقے میں ان مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کریں۔

• آخری لیکن کم از کم، SEO مہم کے ساتھ اپنی فروخت میں اضافہ کریں اور تاریخ بنائیں۔

متعلقہ مضمون: SEO بینچ مارکس

Post a Comment

0 Comments