Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

SEO Benchmarks (SEO ki karkardagi ki pemaiesh ke liye 25 matrix)

اس مضمون میں، آپ SEO بینچ مارکس کے بارے میں سب کچھ سیکھیں گے۔

جب آپ SEO کارکردگی کو بینچ مارک کرنے کے لیے ویب سائٹ کے مخصوص اعدادوشمار کی نگرانی کرتے ہیں، تو آپ کلیدی کارکردگی کے اشارے (KPIs) کو ٹریک اور پیمائش کر سکتے ہیں جو آپ کی SEO مہمات کی تاثیر کا اندازہ لگانے میں مدد کر سکتے ہیں۔

ایسا کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے، آپ کو سرفہرست SEO بینچ مارک میٹرکس کی فہرست ملے گی جسے آپ ریکارڈ کر سکتے ہیں اور ساتھ ہی مقبول صنعتوں کے لیے سب سے عام بینچ مارکس کے ساتھ موازنہ کی میز بھی تلاش کریں گے۔

یہاں حتمی مقصد آپ کو ایک ڈیجیٹل مارکیٹنگ گائیڈ دینا ہے جس کا آپ حوالہ دے سکتے ہیں جب آپ اپنی ویب سائٹ کی سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی کارکردگی کو ٹریک کرنے کے لیے KPIs کا ایک سیٹ تیار کرتے ہیں۔

SEO بینچ مارکس کیا ہیں؟

SEO بینچ مارکس ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے لیے کسی ویب سائٹ کی SEO کارکردگی کی پیمائش کے لیے KPIs ہیں۔ SEO بینچ مارکس کی مثالوں میں اوسط سیشن کا دورانیہ، باؤنس ریٹ، مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی، تبادلوں کی شرح، صفحہ لوڈ کرنے کی رفتار کا وقت، بیک لنکس کی تعداد، ڈومین اتھارٹی، صفحہ اتھارٹی، اور آرگینک سرچ ٹریفک شامل ہیں۔

آپ SEO کی کارکردگی کا معیار کیسے بناتے ہیں؟

آپ اپنے ڈیٹا پوائنٹس کے لیے بنیادی خطوط طے کرنے کے لیے سرچ انجن کی اصلاح اور صارف کے تجربے کے لیے کلیدی ویب سائٹ میٹرکس کا تجزیہ کرکے SEO کی کارکردگی کو بینچ مارک کرتے ہیں۔ اس کے بعد آپ ان ٹریک کردہ بینچ مارکس کے بارے میں پہلے اور بعد کے تناظر اور بصیرت حاصل کرنے کے لیے وقت کے ساتھ SEO کی کارکردگی کی پیمائش کرتے ہیں۔

آپ Google Analytics اور Google Search Console میں فراہم کردہ مفت ڈیٹا کا استعمال کر کے اپنی SEO کارکردگی کو بینچ مارک کر سکتے ہیں اور اپنی SEO مہم کے اجزاء کے لحاظ سے روزانہ، ہفتہ وار، ماہانہ یا سالانہ بنیادوں پر اس کی پیمائش کر سکتے ہیں۔ ذیل میں آپ کو اپنی ویب سائٹ کی ٹریکنگ پر غور کرنے کے لیے اعلی SEO بینچ مارکس کی فہرست ملے گی۔

SEO بینچ مارکنگ کیوں اہم ہے؟

SEO بینچ مارکنگ اہم ہے کیونکہ یہ کاروبار کو اپنی SEO مہم کی کارکردگی کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ SEO بینچ مارکس کی پیمائش اور ٹریکنگ کرکے، آپ سمجھ سکتے ہیں کہ آپ کی ویب سائٹ کے آرگینک سرچ ٹریفک اور صارف کے تجربے اور تبادلوں کے لیے دیگر کلیدی میٹرکس کو بڑھانے کے لیے آپ کی SEO حکمت عملی کا ہر حصہ کتنا اہم ہے۔

SEO بینچ مارکس کی فہرست

1. سیشن کا اوسط دورانیہ

یہ SEO بینچ مارک میٹرک آپ کی ویب سائٹ پر فی سیشن گزارے گئے وقت کی اوسط مقدار کو سیشنز کی کل تعداد سے تمام صارف سیشنز میں گزارے گئے کل وقت کو تقسیم کر کے پیمائش کرتا ہے۔

2. فی صارف سیشنز کی تعداد

یہ قدر سیشنز کی کل تعداد کو صارفین کی کل تعداد سے تقسیم کر کے پیمائش کرتی ہے۔ زیادہ تعداد فی صارف بار بار ہونے والے سیشنز کی نشاندہی کرتی ہے۔

3. اچھال کی شرح

یہ KPI ان لوگوں کے فیصد کو ظاہر کرتا ہے جو کسی ویب صفحہ پر اترتے ہیں اور سائٹ پر کسی دوسرے صفحہ کو دیکھے بغیر چلے جاتے ہیں۔ کم باؤنس ریٹ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ اوسط صارف زیادہ صفحات دیکھنے کے لیے ارد گرد کلک کر رہا ہے اور آپ کی ویب سائٹ پر زیادہ وقت تک برقرار ہے۔

4. منفرد زائرین

یہ ڈیٹا پوائنٹ منفرد وزٹرز (یعنی نئے صارفین) کی تعداد کو ٹریک کرتا ہے جنہوں نے ایک مخصوص مدت کے دوران کم از کم ایک بار ویب سائٹ کا دورہ کیا ہے۔ مزید منفرد وزیٹرز حاصل کرنے کے لیے اپنے ویب صفحات کو بہتر بنانے کے لیے کسی ویب سائٹ میں کلیدی الفاظ کیسے شامل کیے جائیں اس بارے میں یہ دوسری گائیڈ دیکھیں۔

5. واپس آنے والے زائرین

یہ ڈیٹا پوائنٹ واپس آنے والوں کی تعداد کا پتہ لگاتا ہے جو ایک مخصوص مدت کے دوران پہلے آپ کی ویب سائٹ پر آ چکے ہیں۔

6. منفرد پیج ویوز

یہ SEO نمبر آپ کو بتاتا ہے کہ ہر صارف نے ایک مخصوص ویب صفحہ کو کم از کم ایک بار کتنی بار دیکھا۔ پیج ویو کا منفرد ڈیٹا ان تمام پیج ویوز کو جمع کرتا ہے جو ایک ہی سیشن کے دوران ایک ہی صارف کے ذریعے تخلیق کیے جاتے ہیں۔

7. کل صفحہ ملاحظات

یہ نمبر آپ کو بتاتا ہے کہ تمام صارفین نے ایک مخصوص ویب صفحہ کو مجموعی طور پر کتنی بار دیکھا۔ یہ ہر صارف کے سیشن کے ڈیٹا کو جمع نہیں کرتا ہے۔

8. داخلی راستے

یہ SEO بینچ مارک سیشنز کی تعداد فراہم کرتا ہے جو کسی خاص ویب صفحہ پر داخل (یا شروع) ہوتے ہیں۔ دوسرے لفظوں میں، آپ کی ویب سائٹ پر پہنچنے پر صارف کی طرف سے آنے والے پہلے صفحے کی تعداد۔

9. باہر نکلیں %

یہ SEO میٹرک آپ کو باہر نکلنے کا فیصد دیتا ہے جہاں ہدف کا صفحہ سیشن کے دوران دیکھا گیا آخری صفحہ تھا۔ کسی صارف نے اس صفحہ سے سائٹ سے باہر نکلنے کا انتخاب کرنے سے پہلے ویب سائٹ پر کئی صفحات دیکھے ہوں گے، یہی وجہ ہے کہ ایگزٹ % شرح باؤنس ریٹ سے مختلف ہے۔

10. آرگینک سرچ ٹریفک

یہ SEO کارکردگی کا بینچ مارک نامیاتی سرچ ٹریفک کی مقدار کو ظاہر کرتا ہے جو گوگل، یاہو اور بنگ جیسے سرچ انجنوں پر بلا معاوضہ تلاش کے نتائج کی فہرستوں کے ذریعے آپ کی ویب سائٹ پر آتا ہے۔

11. صفحہ لوڈ کرنے کا اوسط وقت

پیمائش ایک اوسط وقت فراہم کرتی ہے (سیکنڈوں میں) جو کسی صفحہ کو صفحہ کے منظر کے آغاز سے براؤزر میں مکمل ہونے تک لوڈ ہونے میں لیتا ہے۔

12. کل نقوش

یہ میٹرک آپ کو بتاتا ہے کہ صارفین نے Google تلاش کے نتائج میں آپ کے ویب صفحہ کا لنک کتنی بار دیکھا ہے۔

13. کل کلکس

یہ ڈیٹا پوائنٹ ان کلکس کی کل تعداد کی نشاندہی کرتا ہے جو صارفین کو گوگل سرچ سے کسی ویب صفحہ پر بھیجتے ہیں۔

14. اوسط کلک کے ذریعے کی شرح (CTR)

یہ KPI ان تاثرات کا فیصد ظاہر کرتا ہے جن کے نتیجے میں ویب صفحہ پر کلک ہوا۔

15. مطلوبہ الفاظ کی اوسط پوزیشن

اس SEO قدر سے مراد مطلوبہ الفاظ کی اعلی ترین پوزیشن ہے جو گوگل سرچ میں ویب صفحہ کی درجہ بندی کرنے والے ہر مطلوبہ الفاظ کے تمام نقوش میں اوسط ہے۔ آپ ٹارگٹ یو آر ایل کے لیے مخصوص مطلوبہ الفاظ میں ڈرلنگ کرکے SEO کی کارکردگی کو مزید بینچ مارک کر سکتے ہیں تاکہ گوگل سرچ میں اس ایک اصطلاح کے لیے ایک مدت کے لیے مطلوبہ الفاظ کی اوسط پوزیشن دیکھیں۔ یہ دوسری گائیڈ دیکھیں کہ SEO کے لیے فی صفحہ کتنے مطلوبہ الفاظ پر آپ کو توجہ دینی چاہیے۔

16. صفحہ پر اوسط وقت

صارف کے تجربے کا یہ میٹرک باہر نکلنے سے پہلے کسی ویب صفحہ پر وزٹرز کے صرف کیے گئے اوسط وقت کو ظاہر کرتا ہے۔

17. صفحہ کی قدر

یہ قدر کسی صفحہ کی اوسط قدر کی نشاندہی کرتی ہے جسے صارف نے تبادلوں یا ای کامرس لین دین کو مکمل کرنے سے پہلے دیکھا تھا۔ مخصوص ویب صفحات کے لیے قدر مختص کرنے سے، آپ کو بہتر اندازہ ہوتا ہے کہ کون سا صفحہ آپ کے کاروبار کے لیے سب سے زیادہ آمدنی میں حصہ ڈالتا ہے۔

18. اشاریہ شدہ صفحات کی تعداد

آپ کے کتنے یو آر ایل سرچ انجن کرالر کو ملے ہیں اور سرچ انجنوں میں انڈیکس کیے گئے ہیں۔ آپ Google کی طرف سے انڈیکس کردہ صفحات کی تخمینی تعداد حاصل کرنے کے لیے اپنے ڈومین کے بعد "site:" آپریٹر استعمال کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر: site:seosekay.blogspot.com۔

19. جڑنے والے ڈومینز کی تعداد

یہ بیک لنک میٹرک آپ کو بتاتا ہے کہ کتنے منفرد روٹ ڈومین ایک ویب صفحہ سے لنک کرتے ہیں۔ ایک ہی ڈومین سے دو یا زیادہ لنکس کو صرف ایک لنک کرنے والے روٹ ڈومین کے طور پر شمار کیا جائے گا۔ آپ اپنی ویب سائٹ (یا کسی خاص صفحہ) کے جمع ہونے والے روٹ ڈومینز کی کل تعداد کا سراغ لگا کر اپنی SEO لنک بنانے کی کوششوں کو بینچ مارک کر سکتے ہیں۔

20. بیک لنکس کی تعداد

یہ بیک لنک میٹرک آپ کو ویب صفحہ کی طرف اشارہ کرنے والے لنکس کی کل تعداد بتاتا ہے۔ یہ ہر روٹ ڈومین کے ڈیٹا کو جمع نہیں کرتا ہے۔ اگر کوئی ڈومین آپ کے ویب پیج سے ایک سے زیادہ بار لنک کرتا ہے، تو لنکس کے تمام واقعات کو بیک لنکس کی کل تعداد میں شمار کیا جائے گا۔ اعلی معیار کے بیک لنکس کیسے حاصل کیے جائیں اور dofollow بیک لنکس کیسے حاصل کیے جائیں اس بارے میں یہ دیگر گائیڈز دیکھیں۔

21. ڈومین اتھارٹی

یہ SEO بینچ مارک میٹرک ایک سرچ انجن رینکنگ سکور ہے جسے Moz نے تیار کیا ہے جو پیش گوئی کرتا ہے کہ کسی ویب سائٹ کے SERPs میں درجہ بندی کرنے کا کتنا امکان ہے۔ ڈومین اتھارٹی کے اعلیٰ اسکور زیادہ بھروسہ مند اور اعلیٰ معیار کی سائٹ کی نشاندہی کرتے ہیں جو اپنے ہدف والے مطلوبہ الفاظ کے لیے SERPs میں عام طور پر اونچے درجے پر ہوتی ہے۔

22. صفحہ اتھارٹی

کارکردگی کا یہ بینچ مارک بھی Moz نے تیار کیا تھا اور یہ ایک سرچ انجن رینکنگ سکور ہے جو پیش گوئی کرتا ہے کہ ایک ویب صفحہ SERPs پر کتنی اچھی درجہ بندی کرے گا۔ اعلی صفحہ اتھارٹی کے اسکور صفحہ کے مزید معیاری لنکس کی نشاندہی کرتے ہیں، جو SEO کے لیے درجہ بندی کا عنصر ہے۔

23. حوالہ جات کا بہاؤ

Citation Flow SEO کے لیے ایک معیار ہے جسے Majestic نے تیار کیا ہے جو یہ پیش گوئی کرتا ہے کہ یو آر ایل کتنا بااثر ہو سکتا ہے اس بنیاد پر کہ کتنی سائٹیں اس سے منسلک ہیں۔

24. ٹرسٹ فلو

ٹرسٹ فلو میجسٹک کے ذریعہ تیار کردہ ایک اور معیار ہے جو اس بات کا تجزیہ کرتا ہے کہ ویب صفحہ اس کی طرف اشارہ کرنے والے لنکس کے معیار کی بنیاد پر کتنا قابل اعتماد ہے۔

25. کور ویب وائٹلز

کور ویب وائٹلز ان عوامل کا ایک مجموعہ ہیں جنہیں گوگل کا الگورتھم ویب صفحہ کے صارف کے مجموعی تجربے میں اہم سمجھتا ہے اور آپ کے آن پیج آپٹیمائزیشن اسکورز کو متاثر کرتا ہے۔

ان عوامل میں شامل ہیں:

سب سے بڑا مواد والا پینٹ (LCP): یہ صفحہ کی لوڈنگ کی رفتار کی پیمائش کرتا ہے اور اس نقطہ کو نشان زد کرتا ہے جس پر صفحہ کا زیادہ تر مواد ڈاؤن لوڈ کیا گیا ہے۔

فرسٹ ان پٹ ڈیلے (FIP): یہ صارف کی کسی صفحہ کے ساتھ پہلی ابتدائی مصروفیت کی رفتار کا اندازہ لگاتا ہے۔

مجموعی لے آؤٹ شفٹ (CLS): یہ am کی پیمائش کرتا ہے۔

Post a Comment

0 Comments