Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Google Par Sab Se Zeyada Search Keye Jane wale Keywords Kesay Talash Kare

 اگر آپ جاننا چاہتے ہیں کہ گوگل پر سب سے زیادہ تلاش کیے جانے والے کلیدی الفاظ کیسے تلاش کیے جائیں، تو یہ گائیڈ مدد کر سکتا ہے۔

یہ اندازہ لگایا گیا ہے کہ گوگل اوسطاً ہر سیکنڈ میں 40,000 سے زیادہ تلاش کے استفسارات پر کارروائی کرتا ہے، جس کا ترجمہ فی دن 3.5 بلین سے زیادہ یا دنیا بھر میں ہر سال 1.2 ٹریلین سرچز میں ہوتا ہے۔ (یہ ہر ٹاپ 10 سرچ انجنوں کی فہرست میں نمبر 1 ہے۔)

متعلقہ مضمون: برانڈڈ کلیدی لفظ کیا ہے؟

لیکن ان تمام تلاشوں میں سے، بعض مطلوبہ الفاظ دوسروں کے مقابلے میں زیادہ تلاش کیے جاتے ہیں، جو آپ کو اس صفحہ پر دریافت ہوں گے۔ مزید برآں، مطلوبہ الفاظ کے مخصوص ٹولز موجود ہیں جو آپ اپنی ویب سائٹ کے لیے اپنی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی رہنمائی میں مدد کرنے کے لیے رجحان ساز تلاشوں کو تلاش کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

جیسا کہ آپ ذیل میں تیزی سے دریافت کریں گے، اس گائیڈ میں یہ سب کچھ ہے۔

آپ کو پتہ چل جائے گا کہ گوگل پر سب سے زیادہ تلاش کی جانے والی چیزیں کیا ہیں، اپنی صنعت کے لیے سب سے زیادہ سرچ کیا جانے والا موضوع کیسے حاصل کیا جائے، کون سے کلیدی الفاظ اب مقبول ہیں، اور بہت کچھ۔

گوگل پر سب سے زیادہ سرچ کیے جانے والے مطلوبہ الفاظ تلاش

گوگل پر سب سے زیادہ تلاش کیے جانے والے کلیدی الفاظ تلاش کرنے کے لیے گوگل ٹرینڈز کا استعمال کریں۔ دنیا بھر میں مقبول ترین تلاشیں تلاش کرنے کے لیے https://trends.google.com  پر جائیں۔ Google Trends آپ کو ہزاروں کلیدی الفاظ اور عنوانات کے لیے ہر دن، ہفتے، مہینے اور سال کے لیے رجحان ساز تلاشیں تلاش کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

گوگل پر سب سے زیادہ سرچ ہونے والے کی ورڈز تلاش کرنے کے طریقے؟

2022 میں گوگل پر سب سے زیادہ سرچ کی جانے والی چیز Wordle ہے۔ دیگر رجحان ساز تلاشوں میں یوکرین، انتخابی نتائج، کساد بازاری، سمندری طوفان ایان، مونکی پوکس، جانی ڈیپ، امبر ہرڈ، ول اسمتھ، کرس راک، بیٹی وائٹ، کوئین الزبتھ، باب سیجٹ، پاور بال نمبرز، ہرڈل اور ایلڈن رنگ شامل ہیں۔

سال 2023 کے لئے، اعداد و شمار ابھی تک رپورٹ نہیں کیے گئے ہیں. ہم 2024 کے آخر میں اس کی توقع کر سکتے ہیں۔

اب تک کی سب سے زیادہ گوگل کی جانے والی چیز کیا ہے؟

اب تک کی سب سے زیادہ گوگل کی جانے والی چیز فیس بک ہے جس کی سالانہ سرچ والیوم 2,446,800,000 ہے۔ اس کے بعد یوٹیوب 2,029,200,000 سرچز کے ساتھ اور گوگل ہر سال 1,326,000,000 سرچ والیوم کے ساتھ ہے۔

گوگل پر مطلوبہ الفاظ کیسے تلاش کریں۔

گوگل پر مطلوبہ الفاظ تلاش کرنے کے لیے، سرچ بار میں سرچ اصطلاح یا موضوع درج کریں۔ جیسے ہی آپ الفاظ ٹائپ کرتے ہیں، گوگل خود کار طریقے سے Google تلاش کی خصوصیت کا استعمال کرتے ہوئے متعلقہ مطلوبہ الفاظ تجویز کرے گا جو تلاش کی اصطلاح کی پیش گوئیاں فراہم کرتی ہے۔

آپ Google Trends اور Google Keyword Planner کا استعمال کرتے ہوئے بھی مطلوبہ الفاظ تلاش کر سکتے ہیں جیسا کہ اس گائیڈ کے اگلے حصے میں بتایا گیا ہے۔

متعلقہ مضمون: SEO کرنے کے لیے، مطلوبہ الفاظ کی تحقیق

1. Google Trends استعمال کریں۔

گوگل ٹرینڈز ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے لیے رجحان ساز کلیدی الفاظ اور عنوانات تلاش کرنے کا بہترین آپشن ہے۔

آپ کسی بھی لفظ کو تلاش کر سکتے ہیں اور پچھلے 12 مہینوں میں، 2004 تک، فی گھنٹہ کی بنیاد پر، اور یہاں تک کہ ہفتہ بہ ہفتہ اور مہینہ بہ مہینہ اس کی مقدار کو دیکھ سکتے ہیں۔ آپ اپنے رجحان ساز مطلوبہ الفاظ کی تلاش کو ملک کے لحاظ سے بھی بنا سکتے ہیں اور SEO میں اپنے مطلوبہ الفاظ پر توجہ مرکوز کرنے کے لیے متعلقہ عنوانات اور سوالات کی فہرست بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

2. گوگل کی ورڈ پلانر

گوگل کی ورڈ پلانر ایک ایسا ٹول ہے جو بنیادی طور پر گوگل ایڈورڈز مہمات کے لیے استعمال ہوتا ہے۔ تاہم، آپ اسے اپنے مواد کے ساتھ ہدف بنانے کے لیے رجحان ساز کلیدی الفاظ تلاش کرنے کے لیے مفت میں بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

مطلوبہ الفاظ کا یہ ٹول آپ کو اپنی مصنوعات یا خدمات سے متعلق الفاظ یا فقرے تلاش کرنے کی اجازت دیتا ہے اور آپ کو یہ بصیرت فراہم کرتا ہے کہ بعض الفاظ کو کتنی بار تلاش کیا جاتا ہے اور وقت کے ساتھ ساتھ ان تلاشوں کا حجم کیسے بدلا ہے۔

اگر آپ اشتھاراتی مہمات کے لیے SEO کلیدی الفاظ خریدنے میں دلچسپی رکھتے ہیں، تو گوگل پر کلیدی الفاظ خریدنے کے طریقے کے بارے میں یہ دوسری گائیڈ دیکھیں۔ اس میں بتایا گیا ہے کہ کس طرح مطلوبہ الفاظ کے منصوبہ ساز کو ایڈورڈز کے ساتھ استعمال کیا جا سکتا ہے تاکہ بامعاوضہ تلاش کی مہمات کو نشانہ بنانے کے لیے بہترین اصطلاحات تلاش کی جا سکیں۔

3. ٹویٹر پر رجحان ساز مطلوبہ الفاظ تلاش کریں۔

ٹویٹر آپ کو حقیقی وقت میں رجحان ساز مطلوبہ الفاظ تلاش کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

آپ عالمی رجحانات کی جانچ کر سکتے ہیں یا اپنی ٹارگٹ مارکیٹ کے لیے اپنی ضروریات کے مطابق ملک کے مخصوص رجحانات تلاش کر سکتے ہیں اور ساتھ ہی اپنی ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی رہنمائی میں مدد کے لیے ٹرینڈنگ ہیش ٹیگز تلاش کر سکتے ہیں۔

4. پھٹنے والے موضوعات کے ساتھ رجحانات دریافت کریں۔

Exploding Topics آپ کو رجحان ساز کلیدی الفاظ تلاش کرنے میں مدد کرنے کے لیے حقیقی وقت کا تجزیہ فراہم کرتا ہے جو مقبولیت میں بڑھ رہے ہیں۔

یہ کلیدی لفظ ٹول انٹرنیٹ پر لاکھوں تلاشوں، بات چیت اور تذکروں کا تجزیہ کرتا ہے تاکہ ان صنعتوں، مصنوعات اور زمروں کی نشاندہی کی جا سکے جنہیں آپ اپنی ویب سائٹ کو منحنی خطوط سے آگے رکھنے کے لیے ہدف بنا سکتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments