Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Website K Liye SEO Kesay Kaam Karta Hai?

 اگر آپ کسی ویب سائٹ کی درجہ بندی اور ٹریفک کو بہتر بنانے کے لیے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی حکمت عملی تیار کرنے کی کوشش کر رہے ہیں، تو یہ سمجھنا کہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن کس طرح کام کرتی ہے آپ کی کامیابی کے لیے اہم ہے۔

چیزوں کو سمجھنے میں آسان بنانے کے لیے، ہم سب سے پہلے گوگل، یاہو، اور بنگ پر SEO کے کام کرنے کے طریقے کے عمومی جائزہ کے ساتھ شروعات کریں گے۔ اس کے بعد، ہم ایک مرحلہ وار عمل کی طرف بڑھیں گے جس کی پیروی آپ اپنی ویب سائٹ کو مزید SEO کے موافق بنا سکتے ہیں۔

ویب سائٹس کے لیے SEO کیسے کام کرتا ہے۔

SEO مواد کے ایک ٹکڑے کو بہتر بنا کر ویب سائٹس کے لیے کام کرتا ہے تاکہ گوگل جیسے سرچ انجن اسے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے لیے تلاش کے نتائج کے صفحات میں اعلیٰ درجہ دیں گے۔ سرچ انجن سائٹس کو اسکین اور کرال کرتے ہیں تاکہ یہ بہتر طور پر سمجھ سکیں کہ مواد کیا ہے جس کی وجہ سے ویب سائٹس کے لیے SEO پر کام کرنا ضروری ہے۔

ویب سائٹ کے لیے SEO کام کرنے کی فوری مثال

ایسی ویب سائٹ پر غور کریں جو انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی خدمات فروخت کرتی ہے جس نے SEO کے کسی کام پر توجہ نہیں دی ہے۔ ہر ایک ویب پیج کے لیے گوگل، یاہو، اور بنگ سے اس سائٹ پر آرگینک ٹریفک بہت زیادہ نہیں ہے کیونکہ سرچ انجن ویب کرالر کو متعلقہ کلیدی الفاظ کے لیے درست سگنل نہیں دیے جا رہے ہیں جن کے لیے ہر صفحے کو سرچ انجن میں رینک کیا جانا چاہیے۔ نتائج کے صفحات (SERPs)۔

اب، تصور کریں کہ کمپنی اپنے ہدف کے تلاش کے سوالات کے لیے ہر ویب صفحہ کی مطابقت کو بہتر بنانے کے لیے ویب سائٹ پر کام کرنے کے لیے SEO ماہر کی خدمات حاصل کرتی ہے۔ یہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن پروجیکٹ پیج ٹائٹلز، میٹا ڈسکرپشن، یو آر ایل، ہیڈنگ ٹیگز، انٹرنل لنکس، اور سائٹ نیویگیشن ڈھانچہ جیسے عناصر کو اپ ڈیٹ کرنے پر مشتمل ہے۔

اس قسم کا آن سائٹ SEO کام Google، Yahoo، اور Bing میں ویب سائٹ کی درجہ بندی کرنے والے نامیاتی کلیدی الفاظ کی تعداد کے ساتھ ساتھ SERPs میں اوسط درجہ بندی کی پوزیشنوں میں اضافہ کرے گا، جو ٹریفک کی کل مقدار میں اضافے کا باعث بنتا ہے۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، SEO کسی ویب سائٹ کے لیے سرچ انجن کی مرئیت اور ٹریفک کو بہتر بنانے کے لیے کام کرتا ہے تاکہ کاروبار کو مزید معیاری لیڈز، کسٹمرز اور سیلز مل سکیں۔


سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے عمل کی وضاحت کی گئی۔

سرچ انجن آپٹیمائزیشن تلاش کے نتائج کے صفحات میں آپ کی ویب سائٹ کی پوزیشن کو بہتر بنانے کے لیے کام کرتی ہے۔ سرچ انجن کی اصلاح کا عمل SERPs میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی اور نامیاتی مرئیت کو بڑھانے کے لیے صفحہ پر اور صفحہ سے باہر کے عوامل کو بہتر بنانے پر مشتمل ہے۔

آج، گوگل جیسے سرچ انجن 200 سے زیادہ مختلف درجہ بندی کے عوامل کا استعمال کرتے ہیں تاکہ مواد کے ٹکڑے کا اندازہ لگایا جا سکے تاکہ اسے انڈیکس میں بہترین پوزیشن پر رکھا جا سکے۔ اس کا مطلب ہے کہ بہت سارے مختلف عناصر ہیں جنہیں Google الگورتھم سسٹمز تلاش کے نتائج کے صفحات میں آپ کی سائٹ کے URLs کی جگہ کا تعین کرنے کے لیے غور کرتے ہیں۔

سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے لیے دو بنیادی زمروں میں آن پیج SEO اور آف پیج SEO شامل ہیں، جو کہ اہم عوامل ہیں جو ویب سائٹ سے متعلقہ ہیں جیسے پیج ٹائٹل، میٹا ڈسکرپشن، ہیڈنگ ٹیگز، یو آر ایل کا ڈھانچہ، تصویر کی اصلاح، صفحہ کی رفتار، بیک لنکس۔ برانڈ کا تذکرہ، وغیرہ؛ یہ سب کچھ گوگل کے سرچ انجن میں کرالبلٹی، انڈیکسنگ، اور مواد کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے کیا جاتا ہے۔

صفحہ پر SEO

صفحہ پر SEO کی حکمت عملی وہ تکنیکیں ہیں جو سرچ انجن کی درجہ بندی اور مرئیت کو بہتر بنانے کے لیے آپ کی ویب سائٹ پر کام کرتی ہیں۔

صفحہ پر سرفہرست SEO عوامل میں شامل ہیں:

  • میٹا ٹائٹل ٹیگ
  • میٹا تفصیل
  • عنوانات
  • URL
  • صفحہ کا مواد (مثال کے طور پر، SEO کے لیے کم از کم الفاظ کی گنتی)
  • امیج آپٹیمائزیشن
  • اندرونی لنکنگ
  • سٹرکچرڈ ڈیٹا
  • صفحہ کی رفتار
  • کور ویب وائٹلز
  • موبائل آپٹیمائزیشن

آف پیج SEO

آف پیج SEO حکمت عملی وہ طریقے ہیں جو آپ کے مواد کے لیے اعتماد اور اختیار کو بڑھانے کے لیے آپ کی ویب سائٹ پر کام کرتے ہیں۔

عام آف پیج SEO تکنیکوں میں شامل ہیں:

  • برانڈ کا تذکرہ
  • مہمانوں کی پوسٹنگ
  • لنک اندراجات
  • مقامی فہرستیں۔
  • متاثر کن آؤٹ ریچ
  • ٹوٹی ہوئی لنک بلڈنگ
  • مواد کی مارکیٹنگ
  • بلاگ تبصرہ
  • فورم پوسٹنگ
  • سوال و جواب کی سائٹس
  • بیک لنکس کے ساتھ انٹرویوز
  • سوشل پوسٹنگ
  • سوشل بک مارکنگ

اب جب کہ آپ آن پیج اور آف پیج SEO کے بارے میں جانتے ہیں، ذہن میں رکھیں کہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن صرف نامیاتی تلاش کے نتائج کے لیے کام کرتی ہے نہ کہ پے فی کلک اشتہارات (یا PPC)۔

ہر تلاش کے استفسار کے لیے، گوگل، یاہو، اور بنگ نامیاتی نتائج اور پی پی سی اشتہارات کا مرکب صارف کو فراہم کریں گے۔ اس لیے، یہ ضروری ہے کہ آپ SEO کے وہ تمام کام کریں جو آپ SERPs میں نامیاتی کلیدی الفاظ کے لیے اپنی درجہ بندی کی پوزیشنوں کو بڑھانے کے لیے کر سکتے ہیں جو آپ کے کاروبار کے لیے سب سے زیادہ اہمیت رکھتے ہیں تاکہ آپ کو ٹریفک کے لیے ادائیگی نہ کرنی پڑے۔

SEO مرحلہ وار کیسے کام کرتا ہے۔

مرحلہ 1: تکنیکی SEO آڈٹ

سرچ انجن آپٹیمائزیشن کا کام کرنے کا پہلا مرحلہ تکنیکی SEO آڈٹ کرنا ہے۔ یہ عمل ویب سائٹ اور سرور کی اصلاح کو چیک کرنے کے لیے کیا جاتا ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ سرچ انجن ویب کرالر آپ کی سائٹ کو مؤثر طریقے سے اسکین اور انڈیکس کر سکتے ہیں۔

تکنیکی SEO کے بنیادی عوامل میں شامل ہیں:

  • صفحہ کی رفتار
  • آپٹمائزڈ robots.txt فائل
  • کرال کے قابل XML سائٹ کا نقشہ
  • سائٹ کا ڈھانچہ
  • یو آر ایل کی ساخت
  • SEO دوستانہ ویب ڈیزائن
  • سکیما مارک اپ
  • مناسب ری ڈائریکٹ

اس متعلقہ گائیڈ کو SEO کے سب سے عام تکنیکی مسائل کی فہرست کے ساتھ دیکھیں اور انہیں کیسے حل کیا جائے۔

مرحلہ 2: صفحہ پر SEO کا کام

اگلا مرحلہ ہر ویب صفحہ کے HTML کوڈ اور مواد میں صفحہ پر موجود SEO عوامل پر کام کرنا ہے۔ یہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی حکمت عملی مخصوص مطلوبہ الفاظ اور ان کے متعلقہ تلاش کے سوالات کے لیے سرچ انجن کے نتائج کے صفحے پر مواد کو اعلیٰ درجہ دینے میں مدد کرتی ہے۔

جیسا کہ اس گائیڈ میں پہلے ذکر کیا گیا ہے کہ SEO کیسے کام کرتا ہے، صفحہ پر موجود SEO عوامل میں میٹا ٹیگز، عنوانات، URLs، تصاویر، اندرونی لنکس وغیرہ جیسی چیزیں شامل ہیں۔ آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ آپ ان علاقوں کو اپنے ہدف کے مطلوبہ الفاظ کے لیے صحیح طریقے سے بہتر بنائیں۔ گوگل کو صحیح سگنل بھیجنے کے لیے آپ کے ویب صفحات کو SERPs میں اعلیٰ درجہ دینے میں مدد کریں۔

مرحلہ 3: مواد SEO اپ ڈیٹس

صفحہ پر SEO عناصر کو ٹھیک کرنے کے بعد، اگلا مرحلہ انفرادی مواد پر کام کرنا ہے تاکہ اس کی SEO قدر کو بہتر بنایا جا سکے۔ مواد SEO صفحہ پر SEO کا ایک ذیلی سیٹ ہے جو معلومات کے معیار اور تلاش کنندہ کی ضروریات کو کتنی اچھی طرح سے پورا کرتا ہے۔

SEO کے مقاصد کے لیے مواد کو بہتر بنانے کا سب سے اہم پہلو یہ ہے کہ صارف کی تلاش کے ارادے سے میل کھایا جائے۔ مثال کے طور پر، یہ ویب صفحہ ایک تعلیمی گائیڈ ہے جسے "ایس ای او ویب سائٹس کے لیے کیسے کام کرتا ہے" جیسے سوالات کا جواب دینے کے لیے لکھا گیا ہے۔ لہذا، آپ یہ سب کچھ سیکھنے جا رہے ہیں کہ گوگل، یاہو اور بنگ کے لیے سرچ انجن آپٹیمائزیشن کس طرح کام کرتی ہے اس کے برعکس SEO کتابوں یا SEO ٹولز کی فہرست خریدنے کے لیے۔

جب آپ اپنے SEO مواد پر کام کر رہے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ ان شعبوں پر توجہ مرکوز کریں جیسے:

  • اچھی طرح سے تحقیق شدہ مواد شائع کرنا۔
  • موضوع کے بارے میں لوگوں کے عام سوالات کا جواب دینا۔
  • ڈیٹا کو سپورٹ کرنے کے لیے ٹیبلز اور چارٹس سمیت۔
  • حالات کی مطابقت کو بہتر بنانے کے لیے تمام صحیح سیکشنز (یعنی SEO میں ہیڈر ٹیگز) کا ہونا۔
  • ویب سائٹ پر متعلقہ صفحات کے درمیان کراس لنکنگ۔

مرحلہ 4: صفحہ سے باہر SEO تجزیہ

اگلا مرحلہ آف سائٹ SEO عوامل پر کام کرنا ہے جو آپ کی ویب سائٹ کی نمائش، اعتماد اور اختیار کو بڑھاتے ہیں۔ جب کسی ویب سائٹ کے پاس بڑی تعداد میں معیاری آف سائٹ سگنلز ہوتے ہیں جو سائٹ پر انفرادی ویب صفحات کی طرف اشارہ کرتے ہیں، تو یہ گوگل کو ایک سگنل بھیجتا ہے کہ دوسرے انٹرنیٹ وسائل آپ کے مواد کو اپنے مواد میں اس سے لنک کرنے کے لیے کافی قیمتی سمجھتے ہیں۔

چونکہ ایک ویب سائٹ اس قسم کے بیک لنکس میں سے زیادہ کماتی ہے، سرچ انجن اس بات کا اندازہ لگاتے ہیں کہ اس سائٹ کے پاس SERPs پر اعلی درجہ بندی کے قابل قیمتی مواد ہے۔

جیسا کہ پہلے ذکر کیا گیا ہے، آپ گیسٹ پوسٹنگ، بزنس پروفائلز، ریویو سائٹس، سوشل میڈیا شیئرز وغیرہ کے ذریعے اپنے مواد کے لنکس واپس حاصل کرنے پر کام کرکے بہتر سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے لیے آف پیج SEO کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

مرحلہ 5: موبائل کے لیے بہتر بنانا

آج، گوگل بنیادی طور پر انڈیکسنگ اور رینکنگ کے لیے مواد کا موبائل ورژن استعمال کرتا ہے۔ اس عمل کو موبائل فرسٹ انڈیکسنگ کہا جاتا ہے۔ لہذا، آپ کو سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے اس مرحلے پر کام کرنے کی ضرورت ہے تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کی ویب سائٹ موبائل ڈیوائسز کے لیے زیادہ سے زیادہ SEO تلاش کی مرئیت حاصل کرنے کے لیے موزوں ہے۔

موبائل SEO پر کام کرتے وقت، آپ کو توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے:

  • موبائل دوستانہ ویب سائٹ ہونا (یعنی ریسپانسیو ڈیزائن)۔
  • ایک ایسی سائٹ جو موبائل آلات پر تیزی سے لوڈ ہوتی ہے (صفحہ کی رفتار کے اچھے اسکور)۔
  • موبائل اور ڈیسک ٹاپ سائٹ پر ایک جیسے میٹا روبوٹ ٹیگز کا استعمال۔
  • صارف کے تعامل پر بنیادی مواد کو سست لوڈ نہیں کرنا۔
  • اس بات کو یقینی بنانا کہ آپ کے موبائل اور ڈیسک ٹاپ سائٹس میں ایک جیسا سٹرکچرڈ ڈیٹا ہو۔

مرحلہ 6: مقامی اور بین الاقوامی SEO

SEO کے لیے آخری مرحلہ مقامی تلاش کے نتائج یا بین الاقوامی سرچ انجنوں کے لیے بہتر بنانا ہے اگر یہ آپ کی ویب سائٹ پر لاگو ہوتا ہے۔ اگر آپ کا کوئی ایسا کاروبار ہے جو سیلز پیدا کرنے کے لیے مقامی صارفین پر انحصار کرتا ہے، تو مقامی SEO مارکیٹنگ آپ کے لیے کام کرنے کے لیے اہم ہوگی۔

اگر آپ متعدد ممالک میں یا مخصوص زبانوں کے لیے اپنے مواد کی درجہ بندی پر انحصار کرتے ہیں، تو بین الاقوامی SEO حکمت عملی آپ کے اصلاحی کام کے فلو میں اضافہ کرنے کے لیے ایک کلیدی شعبہ ہوگی۔

مرحلہ 7: چیزوں کو تازہ رکھنا

HubSpot کے مطابق، "اگر آپ اپنی ویب سائٹ پر وزٹ بڑھانا چاہتے ہیں تو SEO کے لیے بلاگنگ اہم ہے۔ لیکن، اگر آپ پہلے سے ہی قیمتی مواد پوسٹ کر رہے ہیں، تو اس سے آپ کو فائدہ ہو سکتا ہے کہ آپ واپس جا کر اس مواد کو اپ ڈیٹ کریں، خاص طور پر اگر تھوڑی دیر بعد، آپ کچھ پوسٹس کو فروغ دینا چاہتے ہیں۔ بلاگ پوسٹ کی ٹریفک پیچیدہ ہوتی ہے، جس کا مطلب ہے کہ یہ وقت کے ساتھ ساتھ نامیاتی نتائج حاصل کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پوسٹس کو اپ ڈیٹ کرنا ضروری ہے۔"

نیز، گوگل کا الگورتھم آپ کو تازہ ترین اور تازہ ترین تلاش کے نتائج دینے کے لیے بنایا گیا ہے۔ 2010 میں، گوگل نے کیفین نامی ایک نیا ویب انڈیکسنگ سسٹم جاری کیا جس نے ویب تلاشوں کے لیے 50 فیصد تازہ ترین نتائج فراہم کیے تھے۔

پھر 2011 میں، درجہ بندی کے الگورتھم کو دوبارہ اپ ڈیٹ کیا گیا تاکہ بہتر طریقے سے تعین کیا جا سکے کہ تلاش کرنے والوں کو مختلف درجات کی تازگی کے لیے مزید تازہ ترین متعلقہ نتائج کب فراہم کیے جائیں۔

لہٰذا، جس طرح سے سرچ انجن آپٹیمائزیشن آج بہترین کام کرتی ہے وہ ہے درستگی کے لیے اپنے مواد کو معمول کے شیڈول پر اپ ڈیٹ کرنا، نئے اعدادوشمار کے ساتھ پرانے ڈیٹا کو تازہ کرنا، کسی بھی ٹوٹے ہوئے لنکس کو ٹھیک کرنا، اور مزید متعلقہ معلومات شامل کرنا تاکہ گوگل کو یہ دکھایا جا سکے کہ آپ کا مواد ابھی بھی اس کا مستحق ہے۔ اس کے انڈیکس میں اعلیٰ درجہ پر ہے۔

آپ اپنی ویب سائٹ کے مواد کو بھی اس طرح سے ترتیب دینا چاہتے ہیں جس سے سرچ انجنوں کے لیے رینگنا آسان ہو جائے اور صارفین ان ویب صفحات کو تلاش کر سکیں جن کی وہ تلاش کر رہے ہیں۔ بہتر SEO اور استعمال کے لیے ویب سائٹ کے مواد کو کیسے ترتیب دیا جائے اس کے لیے حکمت عملیوں کے ساتھ اس متعلقہ گائیڈ کو دیکھیں۔

خلاصہ

مجھے امید ہے کہ آپ نے اس گائیڈ سے لطف اندوز ہوئے ہوں گے کہ کس طرح SEO ویب سائٹس کے لیے کام کرتا ہے۔

جیسا کہ آپ نے دریافت کیا، ویب سائٹ کی درجہ بندی اور ٹریفک کو بہتر بنانے کے لیے سرچ انجن کی اصلاح کے کام کرنے کے لیے دو بنیادی شعبے ہیں: صفحہ پر SEO اور آف پیج SEO۔ تاہم، کچھ اضافی عوامل ہیں جنہیں آپ اپنی ویب سائٹ کی تلاش کی مرئیت کو مزید بہتر بنانے کے لیے بہتر بنا سکتے ہیں جیسے کہ تکنیکی SEO، مواد SEO، موبائل SEO، مقامی SEO، اور بین الاقوامی SEO طریقے۔

Post a Comment

0 Comments