Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Google Analytics Mai Keywords Ko kesay Track Kare | گوگل تجزیات میں مطلوبہ الفاظ کو کیسے ٹریک کریں

1. گوگل سرچ کنسول اکاؤنٹ سیٹ اپ کریں۔

گوگل اینالیٹکس یونیورسل اکاؤنٹ (یا UA) میں کلیدی الفاظ کو کیسے ٹریک کیا جائے اس کے لیے پہلا قدم گوگل سرچ کنسول اکاؤنٹ بنانا ہے۔

ایسا کرنے کے لیے، search.google.com/search-console/ پر جائیں اور ٹریکنگ کے لیے اپنی نئی ویب سائٹ ترتیب دینے کے لیے درج ذیل مراحل پر عمل کریں:

گوگل سرچ کنسول میں لاگ ان کریں۔

ڈراپ ڈاؤن مینو کو کھولنے کے لیے ڈیش بورڈ کے اوپری بائیں کونے میں "Search Property" پر کلک کریں۔

"پراپرٹی شامل کریں" کو منتخب کریں۔

2 اختیارات کے ساتھ ایک پاپ اپ ونڈو ظاہر ہوگی۔ "URL کا سابقہ" اختیار منتخب کریں، جو لاگو کرنا سب سے آسان ہے، اور پھر اپنی ویب سائٹ کا URL درج کریں۔

اِس کے بعد " جاری راکے " بٹن کو دبا دے۔

اپنے URL کی ملکیت کی تصدیق کرنے کے لیے ایک طریقہ منتخب کریں۔ HTML فائل اپ لوڈ کا آپشن سب سے آسان ہے۔

پھر "تصدیق" کے بٹن پر کلک کریں۔

ایک بار جب آپ پچھلا مرحلہ مکمل کر لیتے ہیں، تو Google Analytics تصدیقی عمل کو مکمل کرنے میں چند منٹ لے گا اور آپ کی ملکیت کی تصدیق ہو جانے کے بعد، آپ کو ایک منظور شدہ پیغام نظر آئے گا۔

آخر میں، Google Search Console ڈیش بورڈ ہوم پیج پر اپنی ویب سائٹ دیکھنے کے لیے "Go to Property" پر کلک کریں۔

متعلقہ مضمون: گوگل پر سب سے زیادہ تلاش کیے جانے والے کلیدی الفاظ کیسے تلاش کیے جائیں

2. گوگل سرچ کنسول کو گوگل تجزیات سے مربوط کریں۔

Google Search Console کے ساتھ اپنی ویب سائٹ کی تصدیق کرنے کے بعد، آپ کو اسے اپنے Google Analytics اکاؤنٹ سے منسلک کرنا ہوگا۔ ایک بار جب یہ دونوں گوگل پراپرٹیز آپس میں منسلک ہو جائیں تو آپ Google Analytics میں کلیدی الفاظ کو ٹریک کر سکیں گے۔ مرحلہ 3 آپ کو دکھائے گا کہ آپ کے SEO کلیدی الفاظ کو دیکھنے کے لیے یہ کنکشن کیسے بنایا جائے۔

3. اپنا Google Analytics اکاؤنٹ کھولیں۔

یہ مرحلہ دکھائے گا کہ آپ کے Google Search Console ڈیٹا کو Google Universal اور GA4 Analytics دونوں سے کیسے جوڑنا ہے۔ سب سے پہلے، ہم مرحلہ وار ہدایات کا احاطہ کریں گے، پھر آپ کو ہر عمل کی تصاویر دکھائیں گے۔

گوگل یونیورسل اینالیٹکس اکاؤنٹ لنک کرنے کا عمل:

analytics.google.com پر جا کر اپنے Analytics اکاؤنٹ پر جائیں۔

یقینی بنائیں کہ گوگل یونیورسل اینالیٹکس میں صحیح پراپرٹی (ویب سائٹ) کا انتخاب کیا گیا ہے جو اس پراپرٹی سے مماثل ہے جو آپ نے مرحلہ 1 میں گوگل سرچ کنسول میں ترتیب دیا ہے۔

پھر "ایڈمن" بٹن پر کلک کریں جو Google Analytics ڈیش بورڈ کے نیچے بائیں ہاتھ کے مینو میں ہے۔

ایڈمن سیٹنگ اسکرین میں، دوسرے کالم کا عنوان "پراپرٹی" ہوگا۔ اس کالم کے اندر، "تمام مصنوعات" ٹیب پر کلک کریں۔

اگلی اسکرین پر، نیچے "تلاش کنسول" سیکشن تک سکرول کریں اور پھر اس بٹن پر کلک کریں جو کہتا ہے "لنک سرچ کنسول"۔

پھر "شامل کریں" پر کلک کریں۔

اگلا، گوگل سرچ کنسول سے جڑنے کے لیے ویب سائٹ کا صحیح URL منتخب کریں۔ یہ URL وہی ہوگا جو مرحلہ 1 میں بنایا گیا ہے۔

اپنے درست ویب سائٹ کا پتہ منتخب کرنے کے بعد، اپنے Google Search Console اور Google Analytics اکاؤنٹ کو کامیابی سے منسلک کرنے کے لیے "OK" پر کلک کریں۔

اب، ذہن میں رکھیں کہ Google Search Console کو آپ کی ویب سائٹ کے سبھی ٹریک کردہ مطلوبہ الفاظ کے ڈیٹا کو جمع کرنے اور رپورٹ کرنے میں کئی دن لگ سکتے ہیں۔ لہذا صبر کریں اگر آپ اس گائیڈ کے اگلے چند مراحل پر عمل کرنے کے بعد کوئی ٹریکنگ معلومات نہیں دیکھ رہے ہیں۔

4. مطلوبہ الفاظ کو ٹریک کرنے کے لیے حصول کے ٹیب پر جائیں۔

آپ کے Google Analytics اور Search Console اکاؤنٹس کے منسلک ہونے اور آپ کی ویب سائٹ کے لیے ڈیٹا حاصل کیے جانے کے بعد، آپ پھر Google Analytics میں اپنے مطلوبہ الفاظ کی فہرست دیکھ سکتے ہیں۔

ایسا کرنے کے لیے، آپ کو SEO رپورٹ کے اس حصے کو کھولنے کے لیے پہلے ڈیش بورڈ کے بائیں جانب "Acquisition" ٹیب پر کلک کرنا ہوگا۔

5. سرچ کنسول پر کلک کریں۔

حصول کے سیکشن کے کھلنے کے بعد، اپنی ویب سائٹ کے لیے مطلوبہ الفاظ کی اصل درجہ بندی کی جانچ کرنے کے لیے ایک قدم کے قریب جانے کے لیے اس علاقے کو کھولنے کے لیے "تلاش کنسول" کے ذیلی حصے پر کلک کریں۔

6. مطلوبہ الفاظ کا ڈیٹا چیک کرنے کے لیے سوالات کی رپورٹ کھولیں۔

اگلا، Google Analytics ڈیش بورڈ کے اس حصے کو کھولنے کے لیے "سوالات" ٹیب پر کلک کریں۔

یہ وہ جگہ ہے جہاں آپ کو Google Search Console میں ٹریک کیے جانے والے اور آپ کے Google Analytics اکاؤنٹ میں دکھائے جانے والے کلیدی الفاظ کی مکمل فہرست ملے گی۔

پہلے کالم کا عنوان "تلاش کا سوال" ہے، جو آپ کو صحیح مطلوبہ الفاظ دکھاتا ہے جن کے لیے آپ کی ویب سائٹ درجہ بندی کر رہی ہے اور آپ کی ویب سائٹ کو ٹریفک فراہم کر رہی ہے۔

آپ اس مطلوبہ الفاظ کی کارکردگی کے اعداد و شمار کو "کلکس"، "نقوش"، "CTR"، اور "اوسط تلاش کی پوزیشن" کے لیے کالم ٹیبل ہیڈر پر کلک کر کے یہ معلوم کرنے کے لیے ترتیب دے سکتے ہیں کہ مختلف مطلوبہ الفاظ ان ٹریک کردہ میٹرکس کے ساتھ کیسی کارکردگی دکھا رہے ہیں۔

متعلقہ مضمون: SEO کرنے کے لیے، مطلوبہ الفاظ کی تحقیق

اگر آپ کسی مخصوص لینڈنگ پیج کے لیے گوگل تجزیات میں مطلوبہ الفاظ کی جانچ کرنا چاہتے ہیں، تو آپ ایسا بھی کر سکتے ہیں۔ اپنی ویب سائٹ کے یو آر ایل کی مکمل فہرست حاصل کرنے کے لیے بس "سرچ کنسول" سیکشن کے نیچے بائیں جانب والے مینو پر "لینڈنگ پیجز" ٹیب پر کلک کریں۔

پھر، انفرادی یو آر ایل پر کلک کریں تاکہ وہ کلیدی الفاظ دیکھیں جن کے لیے گوگل کے سرچ انجن میں صفحہ کی درجہ بندی کی جا رہی ہے۔

Post a Comment

0 Comments