Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

Keyword Prominence Kia Hai

 ذیل میں، آپ کو معلوم ہوگا کہ مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کیا ہے اور یہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) پر کیسے لاگو ہوتا ہے۔ آپ کو SEO میں کلیدی الفاظ کی اہمیت کی مثالوں کی ایک فہرست بھی ملے گی تاکہ آپ اپنی ویب سائٹ کے لیے اس ڈیجیٹل مارکیٹنگ پریکٹس کو کس طرح استعمال کریں اور کلیدی بصیرت دریافت کریں کہ یہ گوگل، یاہو، اور بنگ جیسے سرچ انجنوں کے لیے درجہ بندی کا عنصر کتنا اہم ہے۔ .

اس صفحہ کے اختتام تک، آپ ویب صفحہ پر مطلوبہ الفاظ کے فقروں اور اہمیت کے بارے میں جاننے کے لیے سب کچھ سمجھ جائیں گے۔

مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کیا ہے؟

کلیدی الفاظ کی اہمیت ایک SEO پریکٹس ہے جو ویب صفحہ پر نمایاں مقامات پر مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کا استعمال کرتی ہے تاکہ سرچ انجنوں کو ایک مضبوط سگنل بھیجے کہ صفحہ کو SERPS میں کن مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کرنی چاہیے۔
SEO میں مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کی مثالیں۔
اب جب کہ آپ جانتے ہیں کہ کلیدی لفظ کی اہمیت کس چیز سے مراد ہے، آئیے اس کی کچھ مثالیں عملی طور پر دیکھیں۔

صفحہ کے عنوانات

صفحہ کا عنوان، جسے میٹا ٹائٹل بھی کہا جاتا ہے، ان سرفہرست مقامات میں سے ایک ہے جہاں آپ SEO کے لیے کلیدی الفاظ کی اہمیت استعمال کر سکتے ہیں کیونکہ یہ HTML دستاویز کے اوپر ظاہر ہوتا ہے۔ گوگل، یاہو، اور بنگ جیسے سرچ انجن اس بات کا اندازہ لگانے کے لیے صفحہ کے عنوان کو کرال کرتے ہیں کہ مواد کیا ہے۔ وہ اس عنوان کو آپ کی ویب سائٹ کی فہرست کے لیے سرچ انجن کے نتائج کے صفحات میں صارفین کے لیے کلک کرنے کے لیے بھی دکھاتے ہیں، جو آپ کے لیے SEO کے لیے صفحہ کے عنوان میں اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کو رکھنا بہت اہم بناتا ہے۔

میٹا تفصیل

میٹا تفصیل بھی ایچ ٹی ایم ایل دستاویز کے اوپری حصے کے قریب ہے، جو کہ کلیدی الفاظ کے لیے ایک نمایاں مقام بھی ہے۔ اور اگرچہ میٹا تفصیل SEO کے لیے براہ راست درجہ بندی کا عنصر نہیں ہے، لیکن اس علاقے میں آپ کے مطلوبہ الفاظ کا ہونا صفحہ کے لیے صحیح موضوع کے بارے میں گوگل، یاہو، اور بنگ کو سگنل بھیجنے میں مدد کرتا ہے۔
پہلا پیراگراف
جب ویب صفحہ کے لیے اصل مواد لکھنے کی بات آتی ہے، تو پہلا پیراگراف کلیدی الفاظ کی اہمیت اور درجہ بندی کے لیے بہت اہمیت رکھتا ہے۔ یہ متن کا پہلا ٹکڑا ہے جسے صارف پڑھتا ہے، اس لیے اپنے ہدف کے مطلوبہ الفاظ کو پہلے یا دو جملے میں شامل کرنا سرچ انجن کی اصلاح کے لیے اچھا ہے۔ SEO کے لیے استعمال کرنے کے لیے مضمون میں مطلوبہ الفاظ کو کیسے ڈالا جائے اس سے متعلق یہ گائیڈ دیکھیں۔

عنوانات

مطلوبہ الفاظ کے فقروں کی اہمیت کو قائم کرنے کے لیے صفحہ کی سرخیاں بھی اہم ہیں۔ جیسا کہ اس گائیڈ کے اگلے حصے میں ذکر کیا گیا ہے، گوگل کی جانب سے جان مولر نے تصدیق کی ہے کہ آپ کو صفحہ پر عنوانات اور ذیلی سرخیوں میں اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کو شامل کرنا چاہیے۔ سب سے زیادہ مؤثر جگہیں H1 ٹیگ ہیں جس کے بعد H2 اور H3 ٹیگ ہیں۔ SEO H1 بہترین طریقوں پر اس متعلقہ گائیڈ کو دیکھیں۔

امیجز

تصویر کے ALT ٹیکسٹ فیلڈ یا کیپشن میں کلیدی لفظ رکھنے سے بھی کلیدی جملے کی اہمیت بڑھ جاتی ہے۔ SEO کے لیے امیجز کو بہتر بنا کر، آپ سرچ انجن کرالر کو ایک اضافی سگنل دے رہے ہیں کہ متعلقہ سوالات کے لیے SERPs میں صفحہ کی درجہ بندی کرتے وقت غور کریں۔

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں، مطلوبہ الفاظ کی اہمیت مطلوبہ الفاظ کی کثافت (یعنی مطلوبہ الفاظ کی تعدد) اور مطلوبہ الفاظ کی قربت کے تصورات سے مختلف ہے۔ اہمیت کا کثافت سے کوئی تعلق نہیں ہے (صفحہ پر مطلوبہ الفاظ کے جملہ کے استعمال ہونے کا فیصد) یا قربت (جملے میں دو کلیدی الفاظ کے درمیان فاصلہ)۔

کیا مطلوبہ الفاظ کی اہمیت ایک درجہ بندی کا عنصر ہے؟

مطلوبہ الفاظ کی اہمیت SEO کے لیے درجہ بندی کا ایک تصدیق شدہ عنصر ہے۔ ایک کلیدی لفظ عنوانات، متن اور مخصوص HTML عناصر کے آغاز کی طرف جتنا قریب آتا ہے، ویب صفحہ کے SEO مطابقت کے سگنل کو بڑھانے کے لیے یہ اتنا ہی نمایاں ہوتا ہے۔
میٹ کٹس کی اس ویڈیو میں، سابق گوگل انجینئر، وہ بتاتے ہیں کہ کس طرح گوگل جیسے جدید سرچ انجن ویب پیج پر مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کا تجزیہ کرنے کے لیے بنائے گئے ہیں۔ پہلی بار جب کرالر کسی لفظ کا پتہ لگاتا ہے، تو وہ سوچتا ہے کہ "یہ کافی دلچسپ ہے، مواد اس لفظ کے بارے میں ہے۔" 
میٹ واضح طور پر کہتے ہیں: "پہلی ایک یا دو بار آپ کسی لفظ کا ذکر کرتے ہیں، پھر اس سے آپ کی درجہ بندی میں مدد مل سکتی ہے۔" تاہم، وہ کہتے ہیں کہ "صرف اس لیے کہ آپ اسے سات یا آٹھ بار کہہ سکتے ہیں اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ اس سے آپ کی درجہ بندی میں مدد ملے گی۔" اگر آپ ہیرا پھیری کے حربے کے طور پر ایک کلیدی لفظ کے فقرے کو بار بار دہراتے رہتے ہیں، تو آپ کو مطلوبہ الفاظ کی بھرائی کا خطرہ ہوسکتا ہے جو کہ SEO کی مشق ہے جو گوگل کے ویب ماسٹر گائیڈ لائنز کے خلاف ہے۔

گوگل کے سینئر ویب ماسٹر ٹرینڈز تجزیہ کار جان مولر نے بھی اپنے ہفتہ وار SEO آفس آور سیشن میں SEO کے لیے درجہ بندی کے عنصر کے طور پر کلیدی الفاظ کی اہمیت کی تصدیق کی۔ درج ذیل اقتباس 6:43 کے نشان سے شروع ہوتا ہے:

"اگر کوئی ایسی چیز ہے جس کے بارے میں آپ ہمیں بتانا چاہتے ہیں کہ آپ کا صفحہ اس کے بارے میں ہے، تاکہ اسے زیادہ سے زیادہ مرئی بنایا جا سکے۔ لہذا اسے اپنے مضمون کے نچلے حصے میں صرف ایک لفظی ذکر کے طور پر نہ رکھیں۔ لیکن اس کے بجائے، اسے اپنے عنوانات میں استعمال کریں، اسے اپنے عنوانات میں استعمال کریں، اسے اپنے ذیلی عنوانات میں استعمال کریں، اسے تصاویر کے کیپشن میں استعمال کریں، یہ تمام چیزیں صارفین اور گوگل کے لیے جب وہ آپ کے صفحہ پر جائیں تو اسے ہر ممکن حد تک واضح کر دیں۔ کہ یہ صفحہ اسی موضوع پر ہے۔
اب جب کہ آپ جانتے ہیں کہ مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کیا ہے اور SEO کے لیے اسے مؤثر طریقے سے کیسے استعمال کیا جائے، آپ اس متعلقہ گائیڈ کو بھی دیکھنا چاہیں گے کہ آپ کو تلاش کے انجن کی بہتر اصلاح کے لیے فی صفحہ کتنے مطلوبہ الفاظ پر توجہ دینی چاہیے۔

خلاصہ

مجھے امید ہے کہ آپ نے مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کے بارے میں اس گائیڈ کا لطف اٹھایا ہوگا۔

جیسا کہ آپ نے دریافت کیا، مطلوبہ الفاظ کی اہمیت ایک SEO بہترین عمل ہے جو ویب صفحہ پر نمایاں مقامات پر ہدف والے مطلوبہ الفاظ کو تلاش کرنے والے انجنوں کو مضبوط سگنل بھیجتا ہے کہ صفحہ کو SERPS میں کن مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کرنی چاہیے۔ کلیدی الفاظ کی اہمیت بھی ایک تصدیق شدہ درجہ بندی کا عنصر ہے جسے گوگل کا الگورتھم کسی صفحہ پر عنوانات کا اندازہ لگانے کے لیے استعمال کرتا ہے، اس لیے صفحہ پر سرچ انجن کی اصلاح کے لیے استعمال کرنا ایک اہم عنصر ہے۔

Post a Comment

0 Comments