Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

SEO Mai Keywords Ki Ranking Behtar Kesay Kare

یہ گائیڈ وضاحت کرتا ہے کہ مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کی کارکردگی کو کیسے بہتر بنایا جائے۔

ذیل میں، آپ کو کامیابی کے لیے ثابت شدہ کلیدی الفاظ کی حکمت عملیوں کا استعمال کرتے ہوئے Google، Yahoo، اور Bing پر SEO کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے بارے میں مرحلہ وار ٹیوٹوریل ملے گا۔ حتمی مقصد آپ کو اپنی سائٹ پر کسی بھی ویب صفحہ کے لیے مطلوبہ الفاظ کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے آپ کو ہدایات اور بہترین طریقوں کا ایک مکمل سیٹ فراہم کرنا ہے۔

SEO میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو کیسے بہتر بنایا جائے۔

1. صفحہ کے لیے متعلقہ اور زیادہ ٹریفک والے مطلوبہ الفاظ کی شناخت کریں۔

SEO میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے اپنے صفحہ کے لیے انتہائی متعلقہ اور زیادہ ٹریفک والے مطلوبہ الفاظ کی شناخت ایک ضروری پہلا قدم ہے۔

Google Keyword Planner، KWFinder، SE Ranking، یا Semrush جیسے ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے صفحہ کے لیے متعلقہ مطلوبہ الفاظ کے لیے تحقیق کرنا شروع کریں تاکہ وہ اصطلاحات اور فقرے تلاش کریں جنہیں آپ کے ہدف کے سامعین بنیادی مواد کے موضوع کی بنیاد پر تلاش کر رہے ہیں۔

ایک بار جب آپ کے پاس ممکنہ مطلوبہ الفاظ کی فہرست ہو جائے تو، فہرست کو صفحہ کے لیے انتہائی قیمتی مطلوبہ الفاظ تک محدود کرنے کے لیے تلاش کے حجم اور مطلوبہ الفاظ کی مشکل (یا مقابلہ) جیسے میٹرکس کا استعمال کریں۔

ایسے مطلوبہ الفاظ کا انتخاب کرنا یاد رکھیں جو مواد سے انتہائی متعلقہ ہوں اور تلاش کے استفسار کے پیچھے کے ارادے پر غور کریں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ صارف کا بہترین ممکنہ تجربہ فراہم کر رہے ہیں۔ نیز، صفحہ پر SEO کی حکمت عملیوں کے ساتھ Google تلاش کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے نیچے مرحلہ 3 میں بتائی گئی تجاویز کا استعمال کریں۔

2. مواد میں لفظی طور پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ شامل کریں۔

اپنے صفحہ پر متعلقہ اور زیادہ ٹریفک والے مطلوبہ الفاظ استعمال کرنے کے علاوہ، یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے مواد میں لفظی طور پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ کو شامل کریں۔ ایسا کرنے سے سرچ انجنوں کو آپ کے قارئین کے لیے مجموعی تھیم اور حالات کی مطابقت کو سمجھنے میں مدد ملتی ہے۔

صفحہ پر لفظی طور پر متعلقہ کلیدی الفاظ شامل کرنے سے مواد کی مجموعی مہارت اور اختیار میں بھی اضافہ ہوتا ہے کیونکہ آپ صفحہ پر قریبی متعلقہ اداروں کو شامل کرکے اس بات کا ثبوت فراہم کر رہے ہیں کہ آپ موضوع کے ماہر ہیں۔

آپ ان حکمت عملیوں کے ساتھ مطلوبہ الفاظ کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے لفظی طور پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ تلاش کر سکتے ہیں:

گوگل میں مطلوبہ الفاظ کا جملہ تلاش کریں اور متعلقہ تلاش کے سیکشن تک نیچے سکرول کریں۔ وہ اصطلاحات منتخب کریں جو آپ کے بنیادی موضوع سے زیادہ قریب سے جڑی ہوں اور انہیں اپنے مواد میں قدرتی طور پر استعمال کریں۔ (اضافی ٹپ کے لیے نیچے نوٹ دیکھیں۔)

گوگل امیجز پر جائیں اور اپنے مطلوبہ الفاظ تلاش کریں۔ آپ کی تلاش کے نیچے ظاہر ہونے والے لفظ کے بٹن لفظی طور پر متعلقہ الفاظ ہیں جو آپ اپنے مواد میں شامل کر سکتے ہیں۔

ویکیپیڈیا پر جائیں اور بنیادی کلیدی لفظ کے فقرے یا مرکزی عنوان کو تلاش کریں۔ ویکیپیڈیا کے صفحہ پر منسلک تمام الفاظ کو فرسٹ ڈگری ہستی تصور کیا جاتا ہے جو کہ لفظی طور پر متعلقہ ہیں۔ مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بڑھانے میں مدد کے لیے اپنے مواد میں زیادہ سے زیادہ استعمال کریں۔

LSI کلیدی لفظ جنریٹر آن لائن تلاش کریں۔ ایس ای او کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے آپ کے مواد میں استعمال کرنے کے لیے اس طرح کا ٹول آپ کے لیے لفظی طور پر متعلقہ مطلوبہ الفاظ کی ایک لمبی فہرست تیار کر سکتا ہے۔

نوٹ: Google پر متعلقہ تلاشیں جو آپ کے مواد پر لاگو نہیں ہوتی ہیں، آپ کی ویب سائٹ پر نئے (مطلوبہ طور پر متعلقہ) مضامین بنانے کے لیے استعمال کی جا سکتی ہیں۔ اس کے بعد آپ ان مضامین سے اس ویب صفحہ کے اندرونی لنکس بنا سکتے ہیں جسے آپ SERPs میں بڑھانا چاہتے ہیں۔ اس SEO حکمت عملی کے بارے میں مزید تفصیلات کے لیے نیچے مرحلہ 8 دیکھیں۔

3. آن پیج SEO کے لیے کلیدی شعبوں کو بہتر بنائیں

گوگل، یاہو، اور بنگ میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کا ایک اور طریقہ آن پیج SEO کے ساتھ ہے۔

جیسا کہ اس دوسرے مضمون میں بتایا گیا ہے کہ آپ اپنے مطلوبہ الفاظ کے تلاش کے نتائج کو کس طرح بہتر بنا سکتے ہیں، آن پیج SEO کے لیے کلیدی شعبوں کو بہتر بنانا، بشمول ٹائٹل ٹیگ، میٹا ڈسکرپشن، ہیڈر ٹیگز، باڈی کاپی، اور امیجز، مطلوبہ الفاظ کی اعلی درجہ بندی کے لیے بھی ضروری ہے۔

کامیابی کے لیے صفحہ پر SEO کی ان بنیادی حکمت عملیوں پر عمل کریں:

ٹائٹل ٹیگ: ٹائٹل ٹیگ کے سامنے اپنا بنیادی کلیدی لفظ شامل کریں اور اسے 60 حروف سے کم رکھیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ یہ تلاش کے نتائج میں صحیح طریقے سے ظاہر ہوتا ہے۔

میٹا تفصیل: ایک زبردست میٹا تفصیل استعمال کریں جس میں آپ کا بنیادی ہدف مطلوبہ لفظ شامل ہو اور آپ کے صفحہ پر موجود مواد کا درست خلاصہ ہو۔

ہیڈر ٹیگز: مواد کو توڑنے اور اپنے صفحہ کی ساخت بنانے کے لیے مطلوبہ الفاظ کے لیے موزوں ہیڈر ٹیگز کا استعمال کریں۔ H1 اور H2 ٹیگز SEO کے لیے سب سے زیادہ وزن رکھتے ہیں۔

باڈی کاپی: اپنے صفحہ کی پوری باڈی کاپی میں اپنے ہدف اور متعلقہ مطلوبہ الفاظ کا استعمال کریں۔ مطلوبہ الفاظ کی اہمیت کو بہتر بنانے کے لیے زیادہ سے زیادہ بنیادی اور ثانوی کلیدی الفاظ کو مواد کے پہلے 100 الفاظ میں رکھیں۔ تاہم، مطلوبہ الفاظ کی بھرمار سے بچنے کے لیے قدرتی زبان کا استعمال یقینی بنائیں۔

تصاویر: ان شرائط کے لیے درجہ بندی کے اضافی مواقع کے لیے اپنے ہدف کے مطلوبہ الفاظ کے ساتھ وضاحتی فائل کے نام، ALT متن، اور کیپشنز کو شامل کرکے تصاویر کو بہتر بنائیں۔

4. اعلیٰ معیار کا مواد بنائیں جو صارف کے ارادے کو مطمئن کرے۔

آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے اعلیٰ معیار کا مواد بنانا جو صارف کے ارادے کو مطمئن کرتا ہے۔ اس طرح کے مواد کو بنانے کے لیے، آپ کو مکمل تحقیق کرنی چاہیے، مناسب زبان اور لہجہ استعمال کرنا چاہیے، تحریر کا واضح اور جامع انداز اپنانا چاہیے، مواد کو بہتر بنانے والے ملٹی میڈیا عناصر کو شامل کرنا چاہیے، اور دیگر متعلقہ ویب صفحات سے اندرونی ربط کا استعمال کرنا چاہیے۔

مزید برآں، قیمتی معلومات فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کریں جو صارفین کے سوالات کا جواب دیتی ہے، ان کے مسائل کو حل کرتی ہے، اور وہ ڈیٹا فراہم کرتی ہے جس کی وہ تلاش کرتے ہیں۔ ایسا کرنے سے صارف کے تجربے میں بہتری آئے گی، آپ کے سامعین کے ساتھ اعتماد اور اختیار قائم ہوگا، اور بالآخر مزید ٹریفک، مشغولیت، اور Google تلاش کی اعلی درجہ بندی کا باعث بنے گا۔

5. مختلف قسم کے مواد کی شکلیں شامل کریں۔

آپ کی ویب سائٹ پر مختلف مواد کے فارمیٹس کو شامل کرنے سے آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے تاکہ وسیع تر سامعین کو اپنی طرف متوجہ اور مشغول کر سکیں۔ متن، ویڈیوز، انفوگرافکس، آڈیو فائلز، اور انٹرایکٹو مواد جیسے مواد کے فارمیٹس کا مرکب استعمال کرتے ہوئے، آپ صارفین کو اپنے مواد کو استعمال کرنے اور انہیں زیادہ دیر تک اپنی ویب سائٹ پر رکھنے کے مختلف طریقے فراہم کر سکتے ہیں، جس سے مصروفیت، سماجی اشتراک اور بیک لنکس میں اضافہ ہوتا ہے۔

مختلف فارمیٹس کا استعمال آپ کی SEO حکمت عملی کو متنوع بناتا ہے اور آپ کی ویب سائٹ کو خطرے سے بچاتا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر گوگل ویڈیو مواد کو تحریری مواد پر ترجیح دینا شروع کر دیتا ہے، تو آپ کے ویب صفحات پر مختلف فارمیٹس رکھنے سے یہ یقینی بنانے میں مدد ملے گی کہ آپ اب بھی اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کے لیے درجہ بندی کر سکتے ہیں۔

6. مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے اسکیما مارک اپ کا استعمال کریں۔

سکیما مارک اپ کا استعمال آپ کے صفحہ کے بارے میں سرچ انجنوں کو سیاق و سباق کی پیشکش کر کے SEO کی درجہ بندی اور مرئیت کو بہتر بنانے میں مدد کر سکتا ہے۔ سکیما مارک اپ آپ کی ویب سائٹ کے HTML کوڈ میں شامل کردہ سٹرکچرڈ ڈیٹا کی ایک شکل ہے جو تنظیموں، پروڈکٹس، سروسز، جائزوں اور مزید کے لیے مختلف مارک اپ کے ساتھ آپ کے مواد کے بارے میں مزید تفصیلی معلومات پیش کرتا ہے۔

جیسا کہ اس دوسری گائیڈ میں وضاحت کی گئی ہے کہ آپ کس طرح تیزی سے SEO کو بہتر بنا سکتے ہیں، اسکیما مارک اپ کا استعمال کرتے ہوئے، سرچ انجنوں کو آپ کی ویب سائٹ کے مواد کو بہتر طور پر سمجھنے اور تلاش کے نتائج میں نامیاتی مرئیت کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

سکیما مارک اپ کا استعمال تلاش کے نتائج کی فہرست میں آپ کے مواد کے بارے میں اضافی معلومات فراہم کر کے صارف کے تجربے کو بھی بہتر بناتا ہے، جس کے نتیجے میں کلک کرنے کی شرحیں، زیادہ ٹریفک، اور مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی بہتر ہوتی ہے۔

خوش قسمتی سے، گوگل نے ایک مفت سٹرکچرڈ ڈیٹا مارک اپ ہیلپر بنایا ہے تاکہ آپ کے لیے نامیاتی مرئیت اور آپ کے ویب صفحات کی درجہ بندی میں اضافے کے لیے اس حربے سے فائدہ اٹھانا آسان ہو۔

7. بیک لنکس حاصل کرنے کے لیے اپنے مواد کو مزید قابل اشتراک بنائیں

اپنے مواد کو زیادہ قابل اشتراک بنانے سے آپ کو مزید بیک لنکس حاصل کرنے میں مدد مل سکتی ہے، آپ کی سائٹ کی مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں اضافہ ہوتا ہے۔ ایسا کرنے کا ایک طریقہ اعلیٰ معیار کا، قیمتی مواد بنانا ہے جو آپ کے ہدف کے سامعین کے ساتھ گونجتا ہے، جیسے کہ معلوماتی بلاگ پوسٹس، دلکش ویڈیوز، دلکش انفوگرافکس، یا پوڈ کاسٹ۔

ایک اور حکمت عملی سوشل شیئرنگ بٹن کو شامل کرنا ہے، جس سے صارفین کے لیے آپ کے مواد کو سوشل میڈیا پلیٹ فارمز اور دیگر ویب سائٹس پر شیئر کرنا آسان ہو جاتا ہے، اور آسانی کے ساتھ مزید بیک لنکس تیار ہوتے ہیں۔

آپ کے طاق میں اثر انداز کرنے والوں اور دیگر ویب سائٹس کے ساتھ تعلقات استوار کرنے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔ مثال کے طور پر، آپ کے مواد میں شامل کیے جانے والے اصل اقتباسات حاصل کرنے کے لیے اپنے شعبے کے اعلیٰ ماہرین کا انٹرویو کرنا گوگل کی تلاش کی درجہ بندی کو بڑھانے کے لیے انمول ہو سکتا ہے۔

ان افراد کے ساتھ تعاون کر کے، آپ اپنے مواد کی مہارت اور اعتماد کو بہتر بنا سکتے ہیں جبکہ ان متاثر کن افراد سے مزید شیئرز بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ نتیجے کے طور پر، آپ کے مواد کو نامیاتی مرئیت میں قدرتی اضافہ ملے گا اور مزید بیک لنکس کو راغب کریں گے۔ اپنے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانا۔

8. مزید مطلوبہ الفاظ کی اصلاح شدہ اندرونی روابط شامل کریں۔

مطلوبہ الفاظ کے مطابق داخلی لنکس آپ کی ویب سائٹ کے صفحات کو اضافی سیاق و سباق اور اختیار فراہم کرتے ہیں۔ اندرونی لنکنگ میں آپ کی ویب سائٹ کے ایک صفحے سے دوسرے سے لنک کرنا شامل ہے۔

SEO کے لیے اندرونی روابط بناتے وقت، درج ذیل پر غور کریں:

وضاحتی اینکر ٹیکسٹ استعمال کریں جس میں منسلک صفحہ کے لیے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ شامل ہوں۔

اعلیٰ درجہ بندی کے لیے لنک ایکویٹی تقسیم کرنے کے لیے اعلیٰ اتھارٹی کے صفحات سے نچلے اتھارٹی کے صفحات تک لنک کریں۔

مثبت صارف کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے اندرونی روابط کی ایک معقول تعداد (تقریباً 3-5) شامل کریں۔

یقینی بنائیں کہ منسلک صفحات موضوع اور سیاق و سباق سے متعلق ہیں۔

مزید مطلوبہ الفاظ کے مطابق داخلی لنکس شامل کرنے سے سرچ انجنوں کو آپ کی ویب سائٹ کے ڈھانچے کو بہتر طور پر سمجھنے میں مدد مل سکتی ہے اور صارفین کو مزید ہموار اور معلوماتی براؤزنگ کا تجربہ ملتا ہے۔ اس کے علاوہ، گوگل اپنے رہنما خطوط میں بتاتا ہے کہ آپ اپنی سائٹ پر جتنی بار کسی ویب پیج سے لنک کرتے ہیں، اتنا ہی اہم آپ کرالر کو بتاتے ہیں کہ مواد آپ کے سامعین کے لیے ہے۔ نتیجے کے طور پر، مزید اندرونی روابط آپ کے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کے لیے اعلیٰ سرچ انجن کی درجہ بندی کا باعث بن سکتے ہیں۔

9. یقینی بنائیں کہ آپ کی ویب سائٹ موبائل دوستانہ ہے۔

اپنی ویب سائٹ کو موبائل کے موافق بنانا آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے لیے بہت ضروری ہے۔ موبائل آلات سے آنے والی زیادہ تر آن لائن ٹریفک کے ساتھ، سرچ انجن موبائل آپٹیمائزیشن کو درجہ بندی کے عنصر کے طور پر ترجیح دیتے ہیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ آپ کی ویب سائٹ موبائل کے موافق ہے، ایک ریسپانسیو ڈیزائن استعمال کریں جو اسکرین کے مختلف سائز کے مطابق ہو، اس بات کو یقینی بنائیں کہ متن زوم کیے بغیر پڑھنے کے قابل ہو، موبائل کے موافق فونٹس کا استعمال کریں، اور بٹنوں اور لنکس کو اتنا بڑا بنائیں کہ انگلی یا انگوٹھے سے کلک کرنے کے قابل ہوں۔

اپنی ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنا کر، آپ صارف کا بہتر تجربہ فراہم کریں گے اور اپنے مطلوبہ مطلوبہ الفاظ کے لیے تلاش کے نتائج میں اپنی ویب سائٹ کی اعلیٰ درجہ بندی کے امکانات بڑھائیں گے۔

10. صفحہ لوڈنگ کے اوقات کو بہتر بنائیں

آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بڑھانے کے لیے صفحہ کی لوڈنگ کے اوقات کو بہتر بنانا بہت ضروری ہے، کیونکہ سرچ انجن تیزی سے لوڈ ہونے والی ویب سائٹس کو ترجیح دیتے ہیں۔ ایک سست لوڈنگ ویب سائٹ صارف کے تجربے کو منفی طور پر متاثر کر سکتی ہے، جو باؤنس کی شرح میں اضافہ اور مصروفیت میں کمی کا باعث بنتی ہے۔


صفحہ لوڈ ہونے کے اوقات کو بہتر بنانے کے لیے، فائل کا سائز کم کرنے کے لیے کمپریشن کے ساتھ امیجز کو بہتر بنانے پر غور کریں، تیز ہوسٹ کے ساتھ سرور کے رسپانس ٹائم کو کم کریں، سائٹ سپیڈ پلگ ان کے ساتھ CSS اور JavaScript فائلوں کو کم کریں، براؤزر کیچنگ کو فعال کریں، اور مواد کی ترسیل کے نیٹ ورک (CDN) کا استعمال کریں۔ صارف کے مقام کے قریب ترین سرورز سے مواد پیش کریں۔


صفحہ لوڈ ہونے کے اوقات کو بہتر بنا کر، آپ اپنے مہمانوں کو صارف کا ایک بہتر تجربہ فراہم کریں گے، جس کی وجہ سے مصروفیت میں اضافہ، تبادلوں اور بالآخر مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں اضافہ ہو سکتا ہے۔

11. سوشل میڈیا سے روابط بڑھائیں۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارمز آپ کے مواد کو وسیع تر سامعین کے ساتھ شیئر کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ سوشل میڈیا سے آپ کی ویب سائٹ کے لنکس سرچ انجنوں کو اشارہ دے سکتے ہیں کہ آپ کی یہ قابل قدر اور قیمتی ہے۔


سوشل میڈیا سے روابط بڑھانے کے لیے درج ذیل پر غور کریں:


اعلیٰ معیار کا، قیمتی مواد شیئر کریں جو سوشل میڈیا صارفین کو لنک پر کلک کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ مثال کے طور پر، صرف بلاگ پوسٹ کا لنک پوسٹ کرنے کے بجائے، سوشل میڈیا کیپشن میں سرفہرست ٹیک ویز شامل کریں۔

اپنے برانڈ کے تذکروں کی نگرانی کرنے اور اپنے سامعین کے ساتھ مشغول ہونے کے لیے سوشل میڈیا سننے والے ٹولز کا استعمال کریں۔

ویب سائٹ کے بٹن اور کال ٹو ایکشن شامل کر کے اپنے مواد کے سماجی اشتراک کی حوصلہ افزائی کریں، جیسے ٹویٹر پر کلک ٹو ٹویٹ۔

اپنے بہترین مواد کے لنکس کا اشتراک کرکے اپنے مواد کی مرئیت کو بڑھانے کے لیے اپنے مقام پر اثر انداز کرنے والوں کے ساتھ تعاون کریں۔

سوشل میڈیا سے لنکس میں اضافہ کرکے، آپ کلیدی الفاظ کی کارکردگی کو بہتر بنائیں گے اور اپنی ویب سائٹ پر برانڈ بیداری، مصروفیت اور ٹریفک کو فروغ دیں گے۔ 30+ بیک لنکس کی فہرست کے لیے یہ سوشل میڈیا لنک بلڈنگ گائیڈ دیکھیں جو آپ Facebook، Twitter، LinkedIn، Pinterest وغیرہ پر بنا سکتے ہیں۔

خلاصہ

مجھے امید ہے کہ آپ نے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے کے بارے میں اس گائیڈ سے لطف اندوز ہوئے ہوں گے۔

جیسا کہ آپ نے دریافت کیا ہے، گوگل، یاہو، اور بنگ میں مطلوبہ الفاظ کی کارکردگی کو بہتر بنانے کے لیے کئی بہترین طریقے، بشمول ہدف کے لیے صحیح مطلوبہ الفاظ کی نشاندہی کرنا، صفحہ پر SEO سگنلز کو بہتر بنانا، صارف کی تلاش کے ارادے کو مطمئن کرنا، موبائل کا ہونا۔ دوستانہ سائٹ، اچھی اندرونی لنکنگ کا استعمال کرتے ہوئے، ویڈیو آپٹیمائزیشن کا فائدہ اٹھاتے ہوئے، اور جو کچھ آپ کی ویب سائٹ کے لیے بہترین کام کرتا ہے اس سے زیادہ کرنا۔ اس صفحہ پر رہنما خطوط پر عمل کرنے سے آپ کو مزید نامیاتی ٹریفک، صارفین اور فروخت حاصل کرنے کے لیے مطلوبہ الفاظ کے لیے SEO کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔

Post a Comment

0 Comments