Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

SEO Mai Itna Waqt Kyun Lagta hai?

 یہ سوچنا معمول ہے کہ SEO میں اتنا وقت کیوں لگتا ہے۔

نتائج کے بغیر سخت محنت کرنا سرچ انجن کی اصلاح کے ساتھ بہت مایوس کن ہوسکتا ہے۔

لیکن SEO کو اثر انداز ہونے میں کتنا وقت لگتا ہے؟ اور اس عمل کو تیز کرنے کے لیے آپ کیا اقدامات کر سکتے ہیں؟

یہ وہ سوالات ہیں جن کا میں اس پوسٹ میں جواب دینے جا رہا ہوں۔

لہذا SEO کو ان کوششوں کے مکمل اثرات دیکھنے میں لگنے والے وقت کے بارے میں ایماندارانہ سچائی حاصل کرنے کے لیے پڑھتے رہیں۔ میں کچھ قابل عمل تجاویز بھی شامل کروں گا جنہیں آپ چیزوں کو تیز تر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں تاکہ آپ اپنے ویب صفحات کی درجہ بندی میں بہتری کے لیے اتنا انتظار نہ کریں۔

متعلقہ مضمون:نامیاتی SEO کیا ہے؟

SEO میں اتنا وقت کیوں لگتا ہے؟

SEO میں اتنا وقت لگتا ہے کیونکہ نتائج حاصل کرنے میں کئی عوامل شامل ہیں: SEO کلیدی الفاظ کی مشکل، مقابلہ، ان باؤنڈ لنکس، اور ڈومین کی عمر۔ لہذا، SEO میں زیادہ یا کم وقت لگ سکتا ہے اس پر منحصر ہے کہ آپ ان کلیدی سرچ انجن آپٹیمائزیشن والے علاقوں تک کیسے پہنچتے ہیں۔

اس کے علاوہ، Google، Yahoo، اور Bing جیسے سرچ انجنوں کو آپ کے SEO کے نفاذ کو پہچاننے اور آپ کے مواد کا موازنہ دوسری ویب سائٹس سے کرنے میں وقت لگتا ہے جو آپ کے ویب صفحات کو وہ اختیار دینے کے لیے جو اسی جگہ پر مقابلہ کر رہی ہیں، ان کے حقدار ہیں۔

SEO میں اتنا وقت کیوں لگتا ہے اس کا یہ آسان جواب ہے۔ اور اگر آپ آرگینک SEO کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں، تو میرا گائیڈ دیکھیں کہ آرگینک سرچ انجن آپٹیمائزیشن کیا ہے۔

اب ہم ان تصورات کو مزید تفصیل سے دیکھیں گے تاکہ آپ پوری طرح سمجھ سکیں کہ وہ سرچ انجن کی اصلاح کی رفتار کو کیسے متاثر کرتے ہیں۔

مطلوبہ الفاظ کی مشکل SEO کی رفتار کو متاثر کرتی ہے۔

Mangools کے مطابق، "کلیدی الفاظ کی مشکل (جسے مطلوبہ الفاظ کا مقابلہ یا SEO مشکل بھی کہا جاتا ہے) ایک SEO میٹرک ہے جو اندازہ لگاتا ہے کہ مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کرنا کتنا مشکل ہے۔" اور بہت سے عوامل ہیں (دونوں صفحہ پر اور آف صفحہ) جو کسی خاص تلاش کی اصطلاح کے لیے مطلوبہ الفاظ کی مشکل کی ڈگری کو متاثر کرتے ہیں۔

ان عناصر میں سے کچھ میں دیگر صفات شامل ہیں کہ SEO اتنا وقت کیوں لیتا ہے جس پر ہم آگے بات کریں گے۔ لیکن ابھی کے لیے، صرف اتنا جان لیں کہ تمام مطلوبہ الفاظ کے لیے مشکل کی سطح کو سرچ انجن الگورتھم کے ذریعے یکساں نہیں سمجھا جاتا ہے۔

اکثر، جب کسی کلیدی لفظ کی ماہانہ تلاش کا حجم بڑا ہوتا ہے، تو پھر سرچ انجن کے نتائج کے صفحات (SERPs) میں اعلیٰ درجہ بندی کرنا زیادہ مشکل ہوتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بہت سی ویب سائٹس اسی اصطلاح کے لیے مقابلہ کر رہی ہیں تاکہ اپنے کاروبار کے لیے زیادہ ٹریفک حاصل کر سکیں۔

(اگر آپ اس اصطلاح کے بارے میں مزید تفصیلات چاہتے ہیں تو SERP کا کیا مطلب ہے اس پر میری گائیڈ پڑھیں۔)

اس کی ایک اچھی مثال ایک کلیدی لفظ ہے جس کی ماہانہ تلاش کا حجم 20,000 ہے جیسا کہ مطلوبہ الفاظ کے تحقیقی ٹولز میں رپورٹ کیا گیا ہے جیسے SEMrush (مفت آزمائش کے ساتھ بہترین) یا KWFinder (مفت آزمائش کے ساتھ سستا)۔ ویب سائٹ کے لیے یہ بہت زیادہ ممکنہ ٹریفک ہے، اور اس وجہ سے، بہت سے SEOs اس عمل کا ایک حصہ حاصل کرنے کے لیے اس مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنا رہے ہوں گے۔

دوسری طرف، کم ماہانہ تلاش والیوم والے مطلوبہ الفاظ کو SERPs پر درجہ بندی کرنا اتنا مشکل نہیں ہے کیونکہ کم ویب سائٹس ان شرائط کے لیے مقابلہ کر رہی ہیں۔

اس کی ایک اچھی مثال ایک کلیدی لفظ ہے جو 0 ماہانہ تلاش کے حجم کی اطلاع دیتا ہے۔ بہت سے ویب سائٹ کے مالکان اور SEOs کے لیے، اس قسم کا کلیدی لفظ کسی ویب صفحہ کو بہتر بنانے کے قابل نہیں ہے کیونکہ ایسا لگتا ہے کہ کوئی اسے تلاش نہیں کر رہا ہے۔ لیکن، سچ یہ ہے کہ ان 0 والیوم کی ورڈز میں سے کچھ ٹریفک کا بوجھ پیدا کر سکتے ہیں اور بہت سے ایک پوشیدہ خزانہ ہیں۔

مثال کے طور پر، Niche Pursuits نے ثابت کیا کہ 0 حجم والے مطلوبہ الفاظ درحقیقت معقول مقدار میں ٹریفک لا سکتے ہیں۔ ایک مثال میں، ایک کلیدی لفظ کا جملہ فی دن 100 پیج ویوز لاتا ہے۔ دوسرے میں، اس نے ہر ماہ 400 پیج ویوز لائے۔ یہ زیادہ تر اس وجہ سے ہے کہ کلیدی الفاظ کی تحقیق کے ٹولز اپنے تخمینہ شدہ ماہانہ تلاش کے حجم کے ساتھ 100% درست نہیں ہیں اور اس کی وجہ سے، بہت سے SEOs ان مطلوبہ الفاظ کے لیے درجہ بندی کرنے کی کوشش کرنا چھوڑ دیتے ہیں، اور یہ انہیں ہدف بنانا آسان بناتا ہے۔

کچھ اور چیز جو آپ کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے کہ SEO آپ کی سائٹ کو شروع ہونے میں کتنا وقت لے گا وہ یہ ہے کہ آپ کو مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنانے کی ضرورت ہے جو آپ کی ویب سائٹ کے اتھارٹی لیول سے مماثل ہیں۔

اگر آپ ایک نئی ویب سائٹ ہیں، مثال کے طور پر، تو آپ کو اپنے مواد کو کم ماہانہ سرچ والیوم کی اصطلاحات کے لیے بہتر بنانا چاہیے جن میں مطلوبہ الفاظ کی دشواری بھی کم ہے۔ اور صحیح SEO حکمت عملی کے ساتھ، آپ ان میں سے کچھ مطلوبہ الفاظ کے لیے 1 دن یا چند ہفتوں میں درجہ بندی کر سکتے ہیں۔

لیکن اگر آپ کی سائٹ کئی سالوں سے موجود ہے اور پہلے سے ہی اس کے مقام میں ایک اتھارٹی ہے، تو آپ زیادہ مسابقتی مطلوبہ الفاظ کی مشکل کے ساتھ اعلی ماہانہ حجم کی شرائط کے لیے SEO کلیدی الفاظ کو آسانی سے بہتر بنا سکتے ہیں۔ تاہم، نتائج فوری نہیں ہو سکتے ہیں۔ مقابلہ کی طاقت کے لحاظ سے، SEO کے اثرات کو شروع کرنے کے لیے آپ کو 2 ہفتوں سے کئی ماہ تک انتظار کرنا پڑ سکتا ہے۔

اگر آپ اس موضوع کے بارے میں مزید جاننا چاہتے ہیں تو میری پوسٹ دیکھیں کہ SEO کے لیے کلیدی الفاظ کی تحقیق کیوں اہم ہے۔ آپ یہ بھی جاننا چاہیں گے کہ فی صفحہ کتنے SEO کلیدی الفاظ پر توجہ مرکوز کرنی ہے اور ویب سائٹ HTML میں کلیدی الفاظ کیسے شامل کیے جائیں۔ میں نے یہاں آپ کے لیے ہر چیز کا احاطہ کیا ہے!

اور اگر آپ واقعی ویب پیج کی درجہ بندی کے عمل کو تیز کرنا چاہتے ہیں، تو میرے گوگل SEO کی درجہ بندی کے راز کو ضرور دیکھیں۔ اس میں تجاویز اور چالوں کی ایک طویل فہرست ہے جسے آپ صفحہ پر اور صفحہ سے باہر دونوں عوامل کے لیے مناسب طریقے سے بہتر بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

مقابلہ SEO کو زیادہ وقت دیتا ہے۔

ہر بازار میں مقابلہ ہے۔ تاہم، کچھ صنعتیں دوسروں کے مقابلے میں بہت زیادہ مسابقتی ہیں۔

مثال کے طور پر وکلاء اور رئیل اسٹیٹ کو لیں۔ Quora پر جوابات کے مطابق یہ SEO میں سب سے زیادہ مسابقتی جگہیں ہیں۔

اس کا موازنہ ہڈیوں کے شوربے (آپ پیتے ہیں) اور لیزر ٹیٹو ہٹانے سے کریں۔ تفصیل کے مطابق، ان طاقوں کا مقابلہ بہت کم ہے، پھر بھی زیادہ منافع ہے۔ لہذا اس قسم کے مطلوبہ الفاظ کے لیے ویب پیج کو بہتر بنانے میں SEO کی کوششوں کو اثر انداز ہونے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔

زیادہ مسابقت کے ساتھ، SERPs کی چوٹی پر چڑھنے میں اتنا ہی زیادہ وقت لگے گا۔ یہ دونوں مسابقتی ویب صفحات کی تعداد اور اس حقیقت کی وجہ سے ہے کہ اعلی درجے کے صفحات ان کے پیچھے تجربہ کار SEO پیشہ ور ہوتے ہیں۔

زیادہ مانگ زیادہ کمپنیوں اور پیسے کو ایک جگہ بناتی ہے، جس سے مسابقت میں اضافہ ہوتا ہے۔ اور چونکہ ان کاروباروں کو مارکیٹ کا بڑا حصہ حاصل کرنے کے لیے مزید مسابقتی سودے پیش کرنے پر زور دیا جاتا ہے، انہیں اپنی SEO کوششوں کو تیز کرنے کے لیے مزید جدید سرچ انجن آپٹیمائزیشن پیشہ ور افراد کی خدمات حاصل کرنی پڑتی ہیں۔

یہ سب سے بڑی وجوہات میں سے ایک ہے کیوں کہ SEO کو نتائج دیکھنے میں اتنا وقت لگ سکتا ہے۔

اگر آپ مسابقتی مارکیٹ میں کام کر رہے ہیں، تو آپ کو SEO کی کسی بھی تبدیلی کے اثرات دیکھنے سے پہلے اکثر کئی ماہ انتظار کرنا پڑے گا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ بہت سے دوسرے ڈیجیٹل مارکیٹرز آپ کے ساتھ ایڈجسٹمنٹ کر رہے ہیں اور ان حربوں کے نتائج کو سامنے آنے میں وقت لگے گا۔

لیکن اگر آپ کم مقابلہ کے مقام پر ہیں، تو آپ SEO کے نتائج بہت تیزی سے دیکھ سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، جس دن میں نے ایک پوسٹ شائع کی تھی اسی دن میں نے اپنے کچھ ویب صفحات کو کم والیوم والے مطلوبہ الفاظ کے لیے ٹاپ 10 سرچ پوزیشنز میں رکھا ہے۔ میں نے ابتدائی طور پر 40 سے 50 کی دہائی میں دوسرے کلیدی الفاظ کی درجہ بندی بھی کی ہے، لیکن پھر 1 ہفتہ سے 30 دن کے بعد SERPs میں سب سے اوپر 3 نتائج پر پہنچ گیا۔

ان باؤنڈ لنکس SEO میں وقت لیتے ہیں۔

ان باؤنڈ لنکس کو "بیک لنکس" بھی کہا جاتا ہے۔ اور اسے سادہ الفاظ میں بیان کرنے کے لیے، HubSpot یہ تعریف دیتا ہے، "ان باؤنڈ لنک ایک لنک ہے جو کسی دوسری سائٹ سے آپ کی اپنی ویب سائٹ پر آتا ہے۔"

میرے آن پیج بمقابلہ آف پیج SEO آرٹیکل میں، میں وضاحت کرتا ہوں کہ کس طرح آف پیج SEO کی سب سے زیادہ اثر انگیز قسم آپ کی ویب سائٹ کے بیک لنکس کی تعداد اور معیار ہے۔ اور موز کے مطابق، "لنکنگ سائٹ کی اتھارٹی اور لنکنگ پیج دونوں اہم ہیں۔"

دوسرے لفظوں میں، یہ بہتر ہے کہ آپ کی سائٹ پر کسی ایسے صفحہ کی طرف اشارہ کرنے والا ان باؤنڈ لنک ہو جو متعلقہ اور قابل اعتماد ذریعہ سے ہو، بجائے اس کے کہ کسی بے ترتیب سائٹ کا آپ کی صنعت سے کوئی تعلق نہ ہو۔

جب صحیح طریقے سے کیا جائے تو، اپنی ویب سائٹ پر بیک لنکس حاصل کرنا ایک وقت طلب عمل ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اچھے ان باؤنڈ لنکس آسانی سے نہیں آتے ہیں۔ اتھارٹی سائٹس صرف کسی سے لنک نہیں کرتی ہیں۔ اور گوگل جیسے سرچ انجن یہ جانتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ان کے پاس غیر مستند یا خریدے گئے بیک لنکس کو فلٹر کرنے کے لیے "بیک لنک کی سرگرمی کا پتہ لگانے اور تجزیہ کرنے" کا پیٹنٹ ہے۔

ایک اچھا ان باؤنڈ لنک حاصل کرنے کے لیے، آپ کو پلیسمنٹ سکور کرنے کے لیے کسی دوسرے ویب ماسٹر کے ساتھ رشتہ استوار کرنا ہوگا۔ اور اس میں وقت لگتا ہے۔

(لیکن کیا ہوگا اگر آپ ایک سے زیادہ سائٹوں کے مالک ہیں؟ کیا آپ ان کو آپس میں کراس کر سکتے ہیں؟ یقینا، جب تک آپ میری گائیڈ کے مشورے پر عمل کریں گے کہ یہاں SEO میں کراس لنکنگ کیا ہے جس میں اسے محفوظ طریقے سے کرنے کے طریقے شامل ہیں۔)

عام طور پر، مزید ان باؤنڈ لنکس آپ کو SEO کی کامیابی کو زیادہ تیزی سے حاصل کرنے میں مدد کریں گے، لیکن انہیں اچھے معیار کے بیک لنکس بھی ہونے چاہئیں۔ آپ سپیمی ویب سائٹس پر 30 دنوں میں صرف 100 لنکس نہیں بنا سکتے اور ان لنکس سے آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کو بڑھانے کی توقع نہیں کر سکتے۔

درحقیقت، مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ متعلقہ ویب سائٹس سے کم، اعلیٰ معیار کے لنکس آپ کی SEO کوششوں پر غیر متعلقہ ویب سائٹس کے کم معیار کے لنکس کی نسبت کہیں زیادہ اثر ڈالتے ہیں۔ (سرچ انجن جرنل میں لنکس کے معیار کو ماپنے کے 3 طریقوں پر ایک اچھا مضمون ہے اگر آپ اپنی رسائی خود کر رہے ہیں۔)

یہ سب سے بڑی وجوہات میں سے ایک ہے کیوں کہ SEO ان باؤنڈ لنکس بناتے وقت آپ کی توقع سے زیادہ وقت لے سکتا ہے۔ آپ کو ان بیک لنکس کو عمر کے مطابق وقت دینے اور سرچ انجنوں میں اعلیٰ درجہ بندی حاصل کرنے کے لیے اپنی ویب سائٹ پر مناسب سگنل بھیجنے کی ضرورت ہے۔

بس یہ یاد رکھیں: اگر کسی لنک کو حاصل کرنا آسان ہے، تو یہ شاید آپ کی ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں زیادہ مدد نہیں کرے گا۔ اس لیے ان قیمتی ان باؤنڈ لنکس کو حاصل کرنے کے لیے اپنے مقام پر قابل اعتماد ذرائع کے ساتھ نیٹ ورک میں وقت گزاریں۔

اور ایسا کرنے کا ایک اچھا طریقہ مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملیوں کا استعمال کرنا ہے۔ اس تصور کے بارے میں مزید جاننے کے لیے میرا مواد مارکیٹنگ بمقابلہ SEO مضمون دیکھیں اور یہ کیسے مدد کر سکتا ہے۔

ڈومین کی عمر SEO کی کوششوں کو متاثر کرتی ہے۔

"ڈومین کی عمر" کی اصطلاح سے مراد یہ ہے کہ آپ کی ویب سائٹ کا ڈومین کتنا پرانا ہے۔ دوسرے الفاظ میں، یہ ہے کہ آپ کا ڈومین (یا روٹ یو آر ایل) کتنے عرصے سے موجود ہے۔

موز کے ایک ماہر نے اس سوال کا جواب دیا کہ درجہ بندی میں ڈومین کی عمر کتنی اہمیت رکھتی ہے اور یہاں اس نے کیا کہا، "یہ ایک عنصر ہے۔ عام طور پر، اگر تمام چیزیں برابر ہوں تو نئے ڈومین نام کے مقابلے پرانے ڈومین نام پر مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کرنا آسان ہے۔" اس نے آگے کہا، "یاد رکھیں، گوگل کی توجہ صارف کو سب سے زیادہ متعلقہ نتائج دکھانا ہے۔ اس کا ایک عنصر اس بات کو ذہن میں رکھ سکتا ہے کہ اگر کوئی ویب سائٹ بالکل نئی ہے (ایک مہینہ یا اس سے زیادہ) تو یہ اس سائٹ کی طرح قابل اعتبار نہیں ہوسکتی ہے جو کچھ سالوں سے ہے۔

سرچ انجن تین طریقوں سے ڈومین کی عمر دریافت (اور تصدیق) کر سکتے ہیں:

  • WHOIS رجسٹریشن ڈیٹا سے۔
  • جب ڈومین کو پہلی بار سرچ انجن نے کرال کیا تھا۔
  • جب ڈومین کا پہلا لنک دریافت ہوا۔

مزید برآں، "تاریخی ڈیٹا کی بنیاد پر معلومات کی بازیافت" کے لیے Google کا پیٹنٹ ایک ڈومین کی قابل اعتمادی کی توثیق کرنے کے لیے ایک قدم آگے بڑھتا ہے اور یہ بتاتا ہے، "غیر قانونی اور جائز ڈومینز کے درمیان فرق کرنے کے لیے کچھ سگنلز استعمال کیے جا سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، ڈومینز کو 10 سال کی مدت تک تجدید کیا جا سکتا ہے۔ قیمتی (جائز) ڈومینز کی ادائیگی اکثر کئی سالوں کے لیے پہلے سے کی جاتی ہے، جبکہ ڈور وے (ناجائز) ڈومینز شاذ و نادر ہی ایک سال سے زیادہ استعمال کیے جاتے ہیں۔ لہذا، مستقبل میں ڈومین کی میعاد ختم ہونے کی تاریخ کو ڈومین کی قانونی حیثیت اور اس طرح اس سے وابستہ دستاویزات کی پیشن گوئی کرنے کے لیے ایک عنصر کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔

اس لیے کئی سال پہلے سے ڈومین رجسٹر کرنے کے علاوہ، آپ اس پر قابو پانے کے لیے بہت کچھ نہیں کر سکتے کہ گوگل جیسے سرچ انجن آپ کی ویب سائٹ کے ڈومین کی عمر کی پیمائش کیسے کرتے ہیں تاکہ آپ کے SEO کے نتائج کو تیز تر بنایا جا سکے۔

اگر آپ ایک نئی ویب سائٹ شروع کر رہے ہیں، تو آپ ایک میعاد ختم ہونے والا ڈومین خرید سکتے ہیں جو کئی سال پہلے رجسٹرڈ ہوا تھا۔ ایسا کرنے سے، آپ ایک بڑی عمر کا ڈومین حاصل کر سکتے ہیں جو SEO کو اثر انداز ہونے میں لگنے والے وقت کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔

لیکن اگر آپ کی سائٹ ایک نئے ڈومین پر پہلے سے ہی اچھی طرح سے قائم ہے، تو آپ کو صرف مہینوں اور سالوں کے گزرنے کا انتظار کرنا پڑے گا جب کہ سرچ انجن اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ آپ کا ڈومین قابل اعتبار ہے۔ جب آپ انتظار کر رہے ہوں، صرف اعلیٰ معیار کا مواد لکھنا جاری رکھیں جو کم مشکل والے مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنا رہا ہے اور ان مخصوص سے متعلقہ بیک لنکس بنانے پر کام کریں۔ وقت کے ساتھ، آپ کی کوششیں رنگ لائے گی.

میرے پاس ایسی سائٹیں ہیں جنہیں پہلے 6 مہینوں تک بمشکل کوئی ٹریفک موصول ہوا، اور پھر اچانک سائٹ پاپ ہوگئی اور ہر صفحہ اپنے ہدف والے مطلوبہ الفاظ کے لیے گوگل کے صفحہ ایک پر درجہ بندی کرنے لگا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ میں نے اس مشورے پر عمل کیا جو میں نے آپ کو پچھلے پیراگراف میں دیا تھا۔ اپنی سائٹ کو اپنی صنعت میں ایک قیمتی وسیلہ بنا کر، آپ اپنی SEO کوششوں کے مکمل اثر میں جانے میں لگنے والے وقت کو تیز کر سکتے ہیں۔

لیکن اگر آپ کی سائٹ ایک نئے ڈومین پر پہلے سے ہی اچھی طرح سے قائم ہے، تو آپ کو صرف مہینوں اور سالوں کے گزرنے کا انتظار کرنا پڑے گا جب کہ سرچ انجن اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ آپ کا ڈومین قابل اعتبار ہے۔ جب آپ انتظار کر رہے ہوں، صرف اعلیٰ معیار کا مواد لکھنا جاری رکھیں جو کم مشکل والے مطلوبہ الفاظ کو نشانہ بنا رہا ہے اور ان مخصوص سے متعلقہ بیک لنکس بنانے پر کام کریں۔ وقت کے ساتھ، آپ کی کوششیں رنگ لائے گی.

میرے پاس ایسی سائٹیں ہیں جنہیں پہلے 6 مہینوں تک بمشکل کوئی ٹریفک موصول ہوا، اور پھر اچانک سائٹ پاپ ہوگئی اور ہر صفحہ اپنے ہدف والے مطلوبہ الفاظ کے لیے گوگل کے صفحہ ایک پر درجہ بندی کرنے لگا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ میں نے اس مشورے پر عمل کیا جو میں نے آپ کو پچھلے پیراگراف میں دیا تھا۔ اپنی سائٹ کو اپنی صنعت میں ایک قیمتی وسیلہ بنا کر، آپ اپنی SEO کوششوں کے مکمل اثر میں جانے میں لگنے والے وقت کو تیز کر سکتے ہیں۔

میں کیسے جان سکتا ہوں کہ SEO کام کر رہا ہے؟

آپ جانتے ہیں کہ کیا SEO کام کر رہا ہے جب آپ کے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی اور ٹریفک میں بہتری آتی ہے۔ اگر آپ جن مطلوبہ الفاظ کو ٹریک کر رہے ہیں وہ سرچ انجن کی پوزیشنوں میں بڑھ رہے ہیں، تو آپ کا SEO اچھا کام کر رہا ہے۔ اس کے علاوہ، اگر کسی خاص ویب پیج پر ٹریفک جو آپ نے SEO کیا ہے بڑھ رہا ہے، تو سرچ انجن آپٹیمائزیشن کام کر رہی ہے۔

یہاں بہترین مشورہ یہ ہے کہ ویب سائٹ پر SEO کے نفاذ کے دوران صبر سے کام لیں۔ اثرات اکثر راتوں رات نہیں ہوتے لیکن مکمل نتائج دیکھنے میں کئی ہفتوں سے مہینوں لگتے ہیں۔ اسی لیے آپ کے کاروبار کو SEO کی ضرورت ہے اور اسے روزانہ یا ہفتہ وار بنیادوں پر سرچ انجن آپٹیمائزیشن اپڈیٹس پر کام کرنا چاہیے۔

SEO کو اثر انداز ہونے میں کتنا وقت لگتا ہے؟

SEO کے اثر میں آنے میں اوسطاً 4 سے 12 مہینے لگتے ہیں۔ اس وقت تک، آپ کو یہ دیکھنا چاہیے کہ آیا آپ کی SEO کی کوششیں کام کر رہی ہیں۔ مزید برآں، اچھے SEO کو مکمل اثرات دکھانے میں وقت لگتا ہے۔ جو نتائج آپ کو 4 ماہ میں مل رہے ہیں وہ آپ کے 12 ماہ میں ملنے والے نتائج سے کم ہوں گے۔

نیچے دی گئی ویڈیو میں، Google خاص طور پر اس دعوے کی تصدیق کے لیے اس سوال کا جواب دیتا ہے۔ SEO کے اثر میں آنے میں کتنا وقت لگتا ہے اس کا جواب سننے کے لیے 1:40 پر جائیں۔

خلاصہ کے طور پر، یہ ہے جو گوگل نے کہا، "زیادہ تر معاملات میں، SEO کو آپ کے کاروبار کو پہلے بہتریوں کو لاگو کرنے میں مدد کرنے کے لیے چار ماہ سے ایک سال کا وقت درکار ہوتا ہے اور پھر ممکنہ فائدہ دیکھنے میں۔" اس تخمینے میں ایک چیز یہ بھی شامل ہے کہ SEO کو آپ کی ویب سائٹ کا آڈٹ کرنے میں لگنے والا وقت ہے تاکہ ایک عملی سرچ انجن آپٹیمائزیشن پلان تیار کیا جا سکے۔ اس عمل میں صرف 30 سے 60 دن لگ سکتے ہیں۔

اب احرف کے اس درجہ بندی کے اعداد و شمار کے تجزیہ پر غور کریں:

تمام زیر مطالعہ صفحات میں سے صرف 5.7% کم از کم 1 مطلوبہ الفاظ کے لیے 1 سال کے اندر سرفہرست 10 تلاش کے نتائج میں شامل ہیں۔

  • اوسط ٹاپ 10 درجہ بندی کا صفحہ 2+ سال پرانا ہے۔
  • جو لوگ #1 پوزیشن پر ہیں ان کی عمر تقریباً 3 سال ہے (اوسط)۔
  • ویب صفحات کی اکثریت تقریباً 61-182 دنوں میں یہ درجہ بندی حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئی۔

اس معلومات کی بنیاد پر، آپ کو اپنی SEO حکمت عملیوں کو بہت جلد ترک نہیں کرنا چاہیے۔ آپ کو اپنے نفاذ کو بنانے کی ضرورت ہے، پھر اثرات کے ہونے کا انتظار کریں۔ SEO آپ کی آن لائن کامیابی کے لیے اہم ہے، خاص طور پر طویل مدت میں۔

میرے تجربے میں، SEO کو آپ کی تبدیلیوں کے مجموعی اثرات کو دیکھنے میں پچھلے سالوں کے مقابلے میں ان دنوں بہت زیادہ وقت لگتا ہے۔ مثال کے طور پر، میں نے اپنی ویب سائٹس میں سے کسی ایک پر ہر صفحے کا مکمل آن سائٹ آڈٹ کرنے کے عمل سے گزرا تاکہ اپنے سرچ انجن کی اصلاح کو بہتر بنانے کے لیے چیزوں کی ایک فہرست تیار کی جا سکے۔ اور ہر ویب پیج پر ہر قدم کو لاگو کرنے کے بعد، پورے بورڈ میں میرے مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی میں اضافہ ہونے میں 3 مہینے لگے۔

میں نے لفظی طور پر ٹریفک یا درجہ بندی میں کوئی مثبت بہتری نہیں دیکھی جب تک کہ ایک دن چیزیں اچانک بڑھ گئیں۔ پھر اگلے ہفتے کے دوران، ٹریفک اور درجہ بندی میں مسلسل اضافہ ہوتا رہا اور پھر برابر ہو کر مستحکم رہا۔

اگر میں یہ نہیں جانتا تھا کہ میں اب کیا جانتا ہوں، تو میں 1 سے 3 مہینوں کے دوران بہت فکر مند رہتا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ میں نے اپنے SEO کو اثر انداز ہوتے نہیں دیکھا ہوگا۔ تاہم، 3 ماہ کے نشان کے بعد، مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی اور ٹریفک میں اضافہ ہوا۔ ایک غیر اعلانیہ گوگل اپ ڈیٹ کے بعد، میرے مواد کو سرچ انجن آپٹیمائزیشن کی حکمت عملیوں کے مقابلے سے بہتر سمجھا گیا جو میں نے پیش کیا تھا۔ اور اب، وہ سائٹ بہت سے اعلی حجم والے مطلوبہ الفاظ کے لیے ٹاپ 10 سرچ رزلٹ پوزیشنز میں رینک کر رہی ہے۔

SEO میں اتنا وقت کیوں لگتا ہے اس کا خلاصہ؟

مجھے امید ہے کہ آپ نے اس پوسٹ سے لطف اندوز ہوئے ہوں گے کہ SEO میں اتنا وقت کیوں لگتا ہے۔

جیسا کہ آپ نے سیکھا، SEO کے اثر میں آنے میں کتنا وقت لگتا ہے اس کا جواب کئی چیزوں پر منحصر ہے: مطلوبہ الفاظ کی مشکل، مقابلہ، ان باؤنڈ لنکس، اور ڈومین کی عمر۔ نیز، SEO کو شروع کرنے میں جو اوسط وقت لگتا ہے وہ 4 سے 12 ماہ ہے۔ لیکن یاد رکھیں کہ ہر ویب پیج اور کلیدی لفظ مختلف ہوتے ہیں۔ آپ نتائج اس سے کہیں زیادہ تیزی سے، یا بہت زیادہ دیر تک دیکھ سکتے ہیں۔

لہذا صبر کریں اگر آپ ابھی وہ نتائج نہیں دیکھ رہے ہیں جو آپ چاہتے ہیں۔ وقت کے ساتھ، اگر آپ SEO صحیح طریقے سے کر رہے ہیں تو چیزوں کو اچھی طرح سے کام کرنا چاہئے۔


Post a Comment

0 Comments