Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

2023 Mai Backlinks Ki Kitne Ahmeyat Hogi?

2023 Mai Backlinks Ki Kitne Ahmeyat

 تاریخی طور پر اعتماد کے ووٹ کے طور پر دیکھا جاتا ہے، بہت سارے بیک لنکس ویب سائٹ کی طرف اشارہ کرتے ہیں کہ یہ معلومات کا ایک قابل اعتماد اور مستند ذریعہ ہے۔ اور اس طرح، کسی سائٹ کے جتنے زیادہ بیک لنکس تھے، تلاش کے نتائج پر اس کی درجہ بندی کا امکان اتنا ہی زیادہ تھا۔

تاہم، حالیہ برسوں میں، سرچ انجنوں نے بیک لنکس کی قدر کا اندازہ کیسے لگایا۔ گوگل، خاص طور پر، اپنے جدید ترین الگورتھم کے ساتھ، اب کسی ویب سائٹ کے بیک لنکس کی تعداد پر کم زور دیتا ہے – اور ان لنکس کے معیار پر زیادہ۔

آئیے سالوں کے دوران بیک لنکس کے ارد گرد ہونے والی تبدیلیوں کو دیکھتے ہیں اور آپ کو آج بھی ان کی پرواہ کیوں کرنی چاہئے - اگرچہ ایک حد تک۔

بیک لنکس: ہیرا پھیری کی تاریخ

ویب کے ابتدائی دنوں سے سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) میں ایک اہم عنصر کے طور پر، بیک لنکس بھی بدسلوکی کا شکار رہے ہیں۔ کچھ ویب سائٹ کے مالکان اور SEO پریکٹیشنرز اپنی درجہ بندی کو بڑھانے کی کوشش میں بیک لنکس حاصل کرنے کے لیے غیر اخلاقی حربے استعمال کرتے ہیں۔

بیک لنکس کا یہ غلط استعمال، جسے بیک لنک سپیمنگ کہا جاتا ہے، کی انٹرنیٹ پر ایک طویل تاریخ ہے اور یہاں تک کہ اس کے نتیجے میں گوگل نے ان اسکیموں کو روکنے کے لیے اقدامات کیے ہیں، جیسے کہ پینگوئن الگورتھم اپ ڈیٹ۔

بیک لنک سپیمنگ کی ابتدائی شکلوں میں سے ایک لنک فارمنگ کی مشق تھی، جس میں ویب سائٹس کے گروپس اپنے بیک لنک کی تعداد کو بڑھانے کی کوشش میں ایک دوسرے سے لنک کرتے تھے۔ یہ لنک فارمز اکثر کم معیاری، غیر متعلقہ ویب سائٹس پر مشتمل ہوں گے۔ اس کی وجہ سے، لنکس صارفین یا سرچ انجنوں کے لیے قابل قدر نہیں تھے۔

ایک اور عام حربہ خودکار لنک بنانے والے ٹولز کا استعمال تھا جس نے غیر متعلقہ ویب سائٹس سے بڑی تعداد میں کم معیار کے بیک لنکس تیار کیے تھے۔ اس مشق نے نہ صرف صارفین کو بہت کم قیمت فراہم کی بلکہ سرچ انجنوں کے لیے بیک لنکس کے معیار اور مطابقت کا درست اندازہ لگانا بھی مشکل بنا دیا۔

جیسا کہ سرچ انجن تیار ہوئے ہیں، انہوں نے بیک لنک سپیمنگ اور SEO کے دیگر غیر اخلاقی حربوں سے نمٹنے کے لیے اقدامات نافذ کیے ہیں۔ اس میں اس کا استعمال شامل ہے:

  • الگورتھم جو بیک لنک سپیمنگ میں ملوث ویب سائٹس کی شناخت اور سزا دے سکتے ہیں۔
  • بیک لنکس کے معیار اور مطابقت کو زیادہ درست طریقے سے جانچنے کے لیے AI اور مشین لرننگ۔
  • ان کوششوں کے باوجود، بیک لنک سپیمنگ ویب پر ایک مسئلہ بنی ہوئی ہے۔

لیکن، جیسے جیسے سرچ انجن مزید ترقی یافتہ ہوتے جائیں گے، یہ غلط استعمال ممکنہ طور پر کم موثر ہو جائے گا، جو SEO میں غیر منصفانہ فائدہ حاصل کرنے والوں کے لیے ناخوشگوار ہو جائے گا۔

آج بیک لنکس کی حالت

آج SEOs کی اکثریت کا خیال ہے کہ بیک لنکس تقریباً اتنے موثر نہیں ہیں جتنے کہ وہ ماضی میں تھے، سرچ انجن راؤنڈ ٹیبل کے بیری شوارٹز کے ایک حالیہ سروے سے انکشاف ہوا ہے۔

تلاش کے انجن بیک لنکس کی مطابقت اور بھروسے کی جانچ کرنے کے لیے پیچیدہ الگورتھم استعمال کرتے ہیں۔ وہ عوامل کو مدنظر رکھتے ہیں جیسے:

  • لنک کرنے والی ویب سائٹ کی مطابقت۔
  • لنک میں استعمال شدہ اینکر ٹیکسٹ کی مطابقت۔
  • لنک کرنے والے ڈومین کی مجموعی اتھارٹی۔

اس کا مطلب یہ ہے کہ صرف بڑی تعداد میں بیک لنکس ہونا کسی ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بڑھانے کے لیے کافی نہیں ہے۔ اس کے بجائے، وہ لنکس اعلیٰ معیار کے اور معتبر ذرائع سے آنے چاہئیں۔

مزید برآں، سرچ انجن الگورتھم میں مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ کے عروج نے کم معیار والے بیک لنکس کی شناخت اور سزا دینا آسان بنا دیا ہے، خاص طور پر جو لنک بلڈنگ اسکیموں یا دیگر غیر اخلاقی ذرائع سے حاصل کیے گئے ہیں۔

اس سے SEO میں بیک لنکس کی مجموعی قدر میں مزید کمی واقع ہوئی ہے۔ سپیمی لنک کے حربے استعمال کرنے سے ویب سائٹ کی رینکنگ کو بڑھانے کے بجائے نقصان پہنچے گا۔

اگرچہ بیک لنکس اب بھی SEO میں ایک کردار ادا کرتے ہیں، حالیہ برسوں میں ان کی اہمیت کم ہوئی ہے۔ تلاش کے انجن اس انداز میں زیادہ نفیس ہو گئے ہیں جس طرح وہ ان کا جائزہ لیتے ہیں۔

زیادہ سے زیادہ بیک لنکس حاصل کرنے پر مکمل توجہ مرکوز کرنے کے بجائے، اب ویب سائٹ کے مالکان کے لیے یہ زیادہ اہم ہے کہ وہ اعلیٰ معیار کا، متعلقہ مواد بنانے پر توجہ مرکوز کریں جو ممکنہ طور پر معتبر ذرائع سے قدرتی، نامیاتی بیک لنکس حاصل کرے گا۔

یہ نہ صرف SERPs پر ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنائے گا بلکہ اس کے صارفین کو قدر بھی فراہم کرے گا اور سرچ انجنوں کے ساتھ اعتماد پیدا کرے گا۔

گوگل کے اپنے Duy Nguyen، سرچ کوالٹی ٹیم سے، اشارہ کیا کہ حالیہ برسوں میں بیک لنک کی اہمیت میں نمایاں کمی آئی ہے۔ جیسا کہ تلاش کا منظر نامہ تیار ہوتا جا رہا ہے، تلاش کے نتائج پر ویب سائٹ کی درجہ بندی کے تعین میں بیک لنکس کی اہمیت کم ہو گئی ہے۔

اس نے کہا، اگرچہ بیک لنکس SEO کے سب سے آخر میں نہیں ہیں، وہ اب بھی تلاش پر ویب سائٹ کی مرئیت کو بہتر بنانے میں اپنا کردار ادا کرتے ہیں۔

بیک لنکس کے فوائد کو زیادہ سے زیادہ کرنے اور سرچ انجنوں کی طرف سے جرمانے سے بچنے کے لیے، ویب سائٹ کے مالکان کے لیے بہترین طریقوں پر عمل کرنا ضروری ہے۔

SEO میں بیک لنکس: آج اور اس سے آگے کے لیے بہترین طریقے

سب سے پہلے اور اہم بات یہ ہے کہ اعلیٰ معیار کا، متعلقہ مواد بنانے پر توجہ مرکوز کرنا ضروری ہے جو صارفین کے لیے مددگار اور قیمتی ہو۔

قدرتی، اور مثالی نتیجہ یہ ہے کہ دوسری ویب سائٹس آپ کے مواد سے لنک کرنا چاہیں گی، جس کے نتیجے میں نامیاتی طور پر کمائے گئے بیک لنکس ہوں گے۔

متعلقہ مضمون: گیسٹ پوسٹنگ کی تعریف اور معنی

مزید برآں، لنک بلڈنگ سکیموں سے پرہیز کریں۔ وہ ایک قلیل مدتی فروغ دے سکتے ہیں، لیکن دیر تک نہیں رہیں گے۔ تلاش کے انجن اس طرح کے حربوں میں ملوث ویب سائٹس کا پتہ لگائیں گے اور ان پر جرمانہ عائد کریں گے، جو کبھی بھی فائدہ مند نہیں ہوتے۔

سپیمی ہتھکنڈوں کے بجائے، قدرتی، اعلیٰ معیار کے بیک لنکس حاصل کرنے کے لیے دیگر ویب سائٹس اور صنعت کے ماہرین کے ساتھ تعلقات استوار کرنے پر توجہ دیں۔

ایسا کرنے کا بہترین طریقہ: مفید معلومات اور وسائل شائع کریں۔ دوسرے الفاظ میں، مزید مددگار مواد تخلیق کریں۔

آپ سے منسلک ویب سائٹس کے معیار اور ساکھ کو یقینی بنانے کے لیے اپنے بیک لنک پروفائل کی باقاعدگی سے نگرانی کریں۔ یہ سرگرمی آپ کو سپیمی ان باؤنڈ لنکس کو تلاش کرنے میں بھی مدد کرتی ہے جو نقصان دہ حریفوں کے منفی SEO مہم کے حملے کا حصہ ہو سکتے ہیں۔

Google Search Console، Semrush اور Ahrefs جیسے ٹولز کا استعمال کرتے ہوئے، آپ ان ویب سائٹس کے بارے میں بصیرت حاصل کریں گے جو آپ کے مواد اور اینکر ٹیکسٹ کو استعمال کر رہے ہیں۔

قدرتی، اعلیٰ معیار کے بیک لنکس حاصل کرنا اب بھی اہمیت رکھتا ہے۔

مجموعی طور پر، اگرچہ SEO میں بیک لنکس کی اہمیت کم ہوئی ہے، اور گوگل کے مطابق، کم ہوتی رہے گی، پھر بھی وہ ویب سائٹ کی درجہ بندی کو بہتر بنانے میں اپنا کردار ادا کرتے ہیں۔

بہترین طریقوں پر عمل کرکے اور مددگار مواد بنانے پر توجہ مرکوز کرکے جو ممکنہ طور پر قدرتی، اعلیٰ معیار کے بیک لنکس حاصل کرے، ویب سائٹ کے مالکان تلاش کے نتائج میں اپنی مرئیت کو بہتر بنا سکتے ہیں اور اپنے صارفین کو قدر فراہم کر سکتے ہیں۔

Post a Comment

0 Comments