Ad Code

Responsive Advertisement

Ticker

6/recent/ticker-posts

SEO Mai Keyword Cannibalization Ki Shanakht Kesay Kare (5 Assan Tarekay)

Keyword Cannibalization Ki Shanakht Kesay Kare
یہ سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) گائیڈ وضاحت کرتا ہے کہ SEO میں کلیدی لفظ کینیبائزیشن کی شناخت کیسے کی جائے۔

ذیل میں، آپ کو اپنی ویب سائٹ پر کلیدی الفاظ کی کینبیلائزیشن کو تلاش کرنے کے سرفہرست طریقوں کی ایک فہرست ملے گی تاکہ آپ یہ دریافت کر سکیں کہ آیا — اور کون سے — ویب صفحات سرچ انجن کے نتائج کے صفحات (SERPs) میں انہی مطلوبہ الفاظ کے لیے مقابلہ کر رہے ہیں۔

اضافی وسائل کے ساتھ ایک سیکشن بھی ہے جو کلیدی الفاظ کی کینبیلائزیشن کے بنیادی اصولوں کے بارے میں مزید وضاحت کرتا ہے اور تلاش کے انجن کو بہتر بنانے کی بہتر حکمت عملی بنانے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے اس کا تدارک کیسے کیا جائے۔

متعلقہ مضمون:کینبیلائزیشن کو کیسے ٹھیک کیا جائے

SEO میں کلیدی الفاظ کینبالائزیشن کی شناخت کیسے کریں۔

1. کلیدی الفاظ کے رینک ٹریکر کے ساتھ کینبیلائزیشن کی شناخت کریں۔

SEO میں کلیدی الفاظ کی کینبیلائزیشن کی شناخت کرنے کا پہلا طریقہ یہ ہے کہ مطلوبہ الفاظ کے رینک ٹریکر جیسے SE Ranking اور Mangools SERPWatcher کا استعمال کیا جائے۔ میرے ملحق پارٹنر لنکس کا استعمال کرتے ہوئے انہیں مفت میں آزمائیں.

اس قسم کے رینک ٹریکنگ سوفٹ ویئر آپ کی ویب سائٹ کے رینکنگ یو آر ایل اور ان سے وابستہ مطلوبہ الفاظ کو تلاش کرنے کے لیے Google SERPs کا تجزیہ کرنے کا ایک خودکار ذریعہ فراہم کرتے ہیں۔ ان ٹولز میں مزید معائنے کے لیے مسائل والے صفحات کو نمایاں کرکے کلیدی لفظ کینبالائزیشن کے مسائل کو تیزی سے تلاش کرنے کی خصوصیات بھی شامل ہیں۔

مثال کے طور پر، SE رینکنگ ٹریک کردہ مطلوبہ الفاظ کے آگے ایک سرخ نمبر دکھاتی ہے جو اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ ویب سائٹ پر کتنے URLs ایک ہی تلاش کی اصطلاح کے لیے ایک دوسرے سے مقابلہ کر رہے ہیں۔ Mangools SERPWatcher کلیدی لفظ کے آگے ایک سرخ نقطہ دکھاتا ہے تاکہ آپ SEO کے گہرے تجزیہ کے لیے اس کا معائنہ کر سکیں۔

2. گوگل سرچ کنسول میں مطلوبہ الفاظ کے مسائل کو اسپاٹ کریں۔

کلیدی لفظ کینبالائزیشن کی شناخت کے لیے ایک اور بہترین عمل گوگل سرچ کنسول کا استعمال کرنا ہے۔ یہ تمام ویب سائٹ کے منتظمین کے لیے ایک مفت ٹول ہے جو آپ کو گوگل کے انڈیکس سے براہ راست ڈیٹا کا استعمال کرتے ہوئے انفرادی یو آر ایل اور درجہ بندی کے مطلوبہ الفاظ کا معائنہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔

گوگل سرچ کنسول (جی ایس سی) میں کلیدی الفاظ کی کینبلائزیشن کا معائنہ کرنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں:

سائڈبار مینو میں پرفارمنس سیکشن کے تحت تلاش کے نتائج کے ٹیب پر کلک کریں۔

سوالات کے کالم کے تحت مطلوبہ الفاظ کو منتخب کریں جس کا آپ ممکنہ طور پر کینبالائزیشن کے مسائل کے لیے تجزیہ کرنا چاہتے ہیں۔

SERPs میں اس کلیدی لفظ کے لیے کون سے یو آر ایل مقابلہ کر رہے ہیں یہ جاننے کے لیے صفحات کے ٹیب پر کلک کریں۔

اگر دو یا دو سے زیادہ ویب صفحات پر زیادہ تعداد میں امپریشنز یا کلکس ہیں، تو اس کا مطلب ہے کہ ان صفحات کے لیے کلیدی لفظ کینبالائزیشن کا مسئلہ موجود ہے۔

3. سائٹ کا استعمال کریں:سرچ آپریٹر

سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے خدشات کو تلاش کرنے کے لیے کسی ویب سائٹ کے لیے مطلوبہ الفاظ کی کینبیلائزیشن کا تیزی سے پتہ لگانے کا ایک اچھا طریقہ یہ ہے کہ گوگل کے سرچ انجن میں سائٹ:سرچ آپریٹر کا استعمال کریں۔

گوگل آپ کو اس ایڈوانسڈ سرچ آپریٹر کو کسی مخصوص ڈومین کے نتائج کو فلٹر کرنے کے لیے استعمال کرنے کی اجازت دیتا ہے اور آپ اسے مزید اپنی مرضی کے مطابق کر سکتے ہیں تاکہ تلاش کے استفسار میں ہدف کا مطلوبہ لفظ شامل کر کے ممکنہ کینبلائزیشن کے مسائل کی نشاندہی کی جا سکے۔

اس طریقے کو استعمال کرنے کے لیے ممکنہ کینبلائزنگ کلیدی الفاظ تلاش کرنے کے لیے، اپنی تلاش کو اس طرح فارمیٹ کریں: site:yourdomain.com + "کی ورڈ"

یہ سرچ آپریٹر ڈومین سے وہ تمام URLs واپس کر دے گا جن میں ٹائٹل ٹیگ یا مواد میں وہ مخصوص کلیدی لفظ شامل ہے۔

یہاں سے، آپ ٹائٹل ٹیگز میں استعمال ہونے والے کلیدی الفاظ اور SERPs میں فہرست کی ترتیب کا تجزیہ کرکے دیکھ سکتے ہیں کہ کون سے ویب صفحات درجہ بندی کے لیے ایک دوسرے سے مقابلہ کر رہے ہیں۔ اعلی درجہ بندی کی پوزیشنیں اس بات کی نشاندہی کرتی ہیں کہ Google ہدف SEO کلیدی لفظ کے لیے اس URL کو دوسروں پر ترجیح دیتا ہے، لہذا آپ یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ site:search operator استعمال کرنے کے بعد صحیح صفحہ کی درجہ بندی سرفہرست ہو۔

4. Google Analytics میں کم ٹریفک والے صفحات کا پتہ لگائیں۔

کلیدی لفظ کینبالائزیشن کی نشاندہی کرنے والے نکات کی اس فہرست میں اگلا یہ ہے کہ سائٹ پر کم ٹریفک والے صفحات کی شناخت کے لیے گوگل تجزیات کا استعمال کریں۔

گوگل تجزیات میں ایسے ویب صفحات تلاش کرنا جن کے صفحہ کے نظارے میں ڈرامائی کمی واقع ہوئی ہے یا روزانہ کی بنیاد پر ٹریفک کے ساتھ اتار چڑھاؤ آ رہا ہے آپ کو ایسے URL کی شناخت میں مدد مل سکتی ہے جن میں کینبلائزیشن کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اور ایک بار پتہ چل جانے کے بعد، آپ اس گائیڈ میں موجود دیگر تجاویز میں سے کسی کا استعمال کرتے ہوئے مزید تجزیہ کر سکتے ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کون سے یو آر ایل SERPs میں ایک ہی مطلوبہ الفاظ کے لیے ایک دوسرے کو ناکارہ بنا رہے ہیں۔

یہ طریقہ آپ کو یہ دیکھنے کی اجازت دیتا ہے کہ کون سا مسابقتی صفحہ نامیاتی ٹریفک کے ساتھ سب سے زیادہ کامیابی حاصل کر رہا ہے تاکہ آپ زیادہ آسانی سے فیصلہ کر سکیں کہ کون سا مضمون رکھنا ہے اور کس کو حذف کرنا ہے، ری ڈائریکٹ کرنا ہے یا بہتر درجہ بندی والے صفحہ کے ساتھ کنیبلائزیشن کے مسئلے کو روکنا ہے۔

5. SEO سائٹ کا آڈٹ کروائیں۔

اگر آپ انفرادی یو آر ایل یا مطلوبہ الفاظ کو اسپاٹ چیک کیے بغیر SEO میں کلیدی الفاظ کی شناخت کرنا چاہتے ہیں جیسا کہ اس صفحہ میں ذکر کیا گیا ہے، تو آپ کو اس عمل کو خودکار کرنے کے لیے SEO سائٹ کا مکمل آڈٹ کرنا چاہیے۔

سال بھر باقاعدگی سے SEO آڈٹ کرنا ہر ویب سائٹ کے لیے ایک اچھا عمل ہے، اور اس سے ڈومین پر کلیدی الفاظ کی کینبیلائزیشن کی مثالیں سامنے آسکتی ہیں جنہیں دوسرے طریقوں سے نظر انداز کیا جا سکتا ہے۔

بنیادی طور پر، ایک SEO آڈٹ آپ کی پوری ویب سائٹ کا ان علاقوں کے لیے تجزیہ کرے گا جن کو آن سائٹ SEO اور تکنیکی SEO کے لیے بہتر بنایا جا سکتا ہے، جس میں کلیدی لفظ کینبالائزیشن شامل ہے۔ اس کام کے لیے کچھ بہترین ٹولز میں احرف، سیمرش، اور سائٹ گرو شامل ہیں۔ آپ SEO چیٹر کے شائقین کے لیے ایک توسیعی ٹرائل کے ساتھ مفت میں سیمرش کو آزما سکتے ہیں تاکہ میرے الحاق شدہ پارٹنر لنک کا استعمال کرتے ہوئے کسی بھی ایسے مسائل والے صفحات کو تلاش کیا جا سکے جو ایک دوسرے کے کلیدی الفاظ کو نقصان پہنچا رہے ہوں اس سے پہلے کہ آپ کسی بامعاوضہ منصوبے کا ارتکاب کریں۔

متعلقہ مضمون:کینبیلائزیشن سے کیسے بچنا ہے

SEO میں کلیدی لفظ کینبالائزیشن کی شناخت کریں - خلاصہ

مجھے امید ہے کہ آپ نے اس گائیڈ سے لطف اندوز ہوئے ہوں گے جس میں بتایا گیا ہے کہ SEO میں کلیدی لفظ کینبالائزیشن کی شناخت کیسے کی جائے۔

جیسا کہ آپ نے دریافت کیا ہے، آپ کی ویب سائٹ پر کلیدی الفاظ کی کینبیلائزیشن کا پتہ لگانے کے کئی طریقے ہیں تاکہ آپ یہ دریافت کر سکیں کہ کون سے ویب صفحات SERPs میں انہی مطلوبہ الفاظ کے لیے مقابلہ کر رہے ہیں۔ اس قسم کے سرچ انجن آپٹیمائزیشن کے تجزیے کے لیے سرفہرست حکمت عملیوں میں مطلوبہ الفاظ کی درجہ بندی کا ٹریکر استعمال کرنا، Google Search Console میں cannibalization کے مسائل کو تلاش کرنا، Google میں site:search operator کا استعمال کرنا، Google Analytics میں کم ٹریفک والے صفحات کا پتہ لگانا، اور سائٹ کا باقاعدہ آڈٹ کرنا شامل ہیں۔ ان رہنما خطوط پر عمل کرنے سے اعلیٰ درجہ بندی اور ٹریفک کے لیے آپ کی مجموعی SEO حکمت عملی کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

Post a Comment

0 Comments